"יריבה פאסיבית מאוד": בגרמניה לא סופרים את הפועל ב"ש

לואי טאהא מאוכזב | MARTIN MEISSNER/POOL/AFP via Getty Images

בתקשורת הגרמנית לא נתנו יותר מדי כבוד לקבוצה של אבוקסיס אחרי ה-4:1 ללברקוזן: "השער המפתיע של הישראלים הגיע בגלל הטעות הגדולה, אחרת הם היו נותרים חסרי תקווה". דמירביי: "קשה מול יריב שעומד כל כך נמוך"

(גודל טקסט)

ברור לכולם שפערי הרמות בין הפועל באר שבע לבאייר לברקוזן הם עצומים, והם כמובן נראו אתמול (חמישי) בבירור על המגרש בבאיי ארנה, כאשר הקבוצה הגרמנית רשמה 1:4 קל מול חניכיו של יוסי אבוקסיס.

צפו ב-1:4 של לברקוזן על הפועל ב"ש

פטר בוס, מאמן לברקוזן, לא התקשתה מול הקבוצה אותה לא הצליח לנצל בתקופה הקצרה שלו בישראל כמאמן מכבי תל אביב, ורשם ניצחון שני בליגה האירופית על הקבוצה מבירת הנגב אחרי ה-2:4 באצטדיון המושבה לפני כשלושה שבועות.

בתקשורת הגרמנית לא ספרו את הפועל ב"ש וב'קיקר' נכתב: "לברקוזן פגשה יריבה פאסיבית מאוד והחזיקה בכדור 84% מהזמן בצורה אדירה במחצית הראשונה. היה חסר לה מחץ בחצי הראשון כדי לסיים עם עוד שערים בנוסף לשער של פטריק שיק".

כמו כן, השער המצמק של איתמר שבירו ל-2:1 שהגיע בדקה ה-58 נכבש כזכור אחרי טעות ענק של טין ידבאיי, ובגרמניה נכתב: "השער המפתיע של הישראלים הגיע בגלל הטעות הגדולה, אחרת הם היו נותרים חסרי תקווה".

פטר בוס | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

קרם דמירביי, שכבש את השלישי של לברקוזן בכדור חופשי נהדר, דיבר על היריבה מב"ש: "המאמן והצוות המקצועי אמרו לנו שהיריבה תסתגר מאחור. התכוננו לזה והתאמנו על זה, אבל קשה לשחק מול כל יריב שעומד כל כך נמוך".

בנוסף, דמירביי שלח מסר לפטר בוס אחרי ההופעה הטובה שלו: "אני לא מתכוון לקום ולהגיד שהכל נהדר, כי כמעט לא שיחקתי במשחקים האחרונים", אמר הקשר, ששותף רק לשתי הופעות קצרות בארבעת המחזורים האחרונים בבונדסליגה.

קרם דמירביי, תומר יוספי | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי