לקראת קרבאח: דן גלזר ערך אימון מלא

הקשר שנפצע מעל עינו בשבוע שעבר ולא שותף בניצחון על הפועל כפר סבא, עשוי לשוב להרכב הצהובים נגד האזרים. ההחלטה לגביו תתקבל אחרי אימון הבוקר ברביעי. חוזז וסבוריט לא בסגל. המועדון הודיע על חסות חדשה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיבלה הרבה ביטחון אחרי שניצחה 0:3 הפועל כפר סבא במחזור הליגה האחרון, ובשלב זה הצהובים ממשיכים בהכנות לקראת המשחק ביום חמישי הקרוב נגד קרבאח האזרית.

מי שנכח היום (שלישי) באימון הקבוצה הוא דן גלזר, אשר נחתך מעל העין בשבוע שעבר נגד ויאריאל ולא לקח חלק בניצחון על כפ"ס. הקשר ערך אימון מלא עם שחקני הקבוצה, אך רק לאחר אימון הבוקר מחר הצוות המקצועי יחליט האם הוא יפתח בהרכב או יתחיל את המשחק על הספסל.

כזכור, בשל המצב הביטחוני באזרבייג'אן, אלופת ישראל תתארח באיסטנבול ותשחק באצטדיונה של בשאקשהיר. מי שלא יטוסו עם שחקני הסגל הם מתן חוזז ואנריק סבוריט. הקשר כלל לא נרשם למשחקי הקבוצה באירופה, ואילו המגן ספג כרטיס אדום במשחק האחרון נגד הספרדים.

גלזר. עשוי לחזור נגד קרבאח | אריאל שלום

בעניין אחר, מכבי תל אביב הודיעה היום על הסכם חסות חדש שחתמה עם קבוצת מי עדן, אשר תהיה ספקית המים הרשמית של המועדון. "מצפים לקדם יחד אורח חיים בריא ולייצר ערך מוסף לקבוצה כמו גם לאוהדים שלנו" אמר שרון תמם, מנכ"לית המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי