פרץ: "רצינו לסגור את הסיפור", דוניס: "ניסינו לנצח עד הסוף"

במכבי ת"א היו מרוצים מהיכולת אך התאכזבו מה-1:1 נגד קרבאח שהעביר את ההכרעה למחזור הסיום. הקשר: "שמח שיצרנו המון מצבים, זה מראה שאנחנו משחקים כמו שאנחנו רוצים". המאמן: "יש לנו משחק בית, בוטחים בעצמנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) בתיקו 1:1 נגד קרבאח במחזור החמישי של הליגה האירופית. הצהובים היו יכולים להבטיח את העפלתם לשלב 32 האחרונות לו היו מנצחים אך ההכרעה נדחתה למחזור האחרון. בסיום המשחק המאמן גאורגיוס דוניס ודור פרץ הביעו את אכזבתם מהתוצאה אך היו שבעי רצון מהיכולת שהפגינה הקבוצה, בעיקר במחצית הראשונה.

דוניס, שפתח במפתיע במערך שלושת הבלמים, אמר: "לדעתי עשינו משחק טוב. היו לנו הרבה מצבים להכריע את המשחק במחצית הראשונה, שיחקנו עם משמעת ונלחמנו. ניסינו לנצח עד לרגע האחרון. אנחנו צריכים לקחת מכאן את הדקות הטובות שלנו. בדקות האחרונות ידענו את התוצאה במשחק המקביל (ויאריאל הובילה 0:1 על סיבאספור וניצחה), נלחמנו והמשחק נפתח. היו לנו הזדמנויות, השחקנים ניסו ואני מרוצה אבל לא מהתוצאה הסופית".

על המשחק נגד סיבאספור בחמישי הבא: "נשחק בבית במחזור הסיום, יש לנו ביטחון, יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים ויש לנו הזדמנות להעפיל לשלב הבא".

גאורגיוס דוניס | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

הקשר דור פרץ: "התחלנו את המשחק בצורה טובה, בדיוק כפי שרצינו להתחיל, הגענו להמון מצבים ואני שמח על כך, זה מראה שאנחנו משחקים את הכדורגל שהמאמן מצפה מאיתנו וגם אנחנו. לא ניצלנו את המצבים. המשחק היה יכול להסתיים לכאן או לכאן אבל בדקות האחרונות הימרנו על כל הקופה כדי לנצח. הם הגיעו למצב מסוכן ממצב נייח".

עוד אמר: "זה מבאס, רצינו לסגור פה את הסיפור ולהעפיל לשלב הבא, אבל זה הספורט. נמשיך קדימה ונעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים בשבוע הבא. קודם מחכה לנו מ.ס אשדוד, זה משחק לא פחות חשוב עבורנו ונרצה להציג משחק מצוין".

דור פרץ חוגג עם ניק בלקמן ויונתן כהן. היכולת הטובה לא הספיקה | Elif Ozturk/Anadolu Agency via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי