ביקורת קשה על דוניס אחרי קרבאח: "חייב לתת הסברים"

לאחר ה-1:1 שמנע ממכבי ת"א להבטיח עלייה לשלב הבא בליגה האירופית, המאמן היווני על המוקד. מקורב: "לא מובן למה פתח עם שלושה בלמים עייפים מול חצי חלוץ". בלקמן ספג אש, כשירותו של פשיץ' תתברר בשבת

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לצערה של מכבי תל אביב, היא תאלץ להמתין עד יום חמישי הבא כדי לדעת אם תעפיל לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. אמש (חמישי) סיימו הצהובים ב-1:1 מאכזב מאוד נגד קרבאח על אדמת איסטנבול, תיקו שהוגדר כהפסד גדול.

כאמור, בשבוע הבא תארח מכבי ת"א את סיבאספור הטורקית בבלומפילד, במשחק בו גם נקודה אחת תספיק לאלופת ישראל כדי להעפיל לשלב הבא. התיקו אתמול נגד האזרים מנע חגיגות כבר אחרי חמישה מחזורים, שכן סיבאספור הפסידה 1:0 במשחק המקביל לוויאריאל וניצחון של אלופת ישראל היה מקנה לה את המקום הסיבוב הנוקאאוט הראשון. כעת, הטורקים עדיין נמצאים חזק בתמונת העלייה לשלב הבא ויגיעו עם הרבה מוטיבציה לאצטדיון בת"א.

הרבה מאוד סימני שאלה נזרקו לאוויר כאשר פורסם ההרכב של גאורגיוס דוניס, אשר לא הבהיר מהו חלקו המקצועי במשחק המאכזב כמו שהגדירו שחקניו. בדרך לטיסה חזרה לישראל, בה הקבוצה נחתה לפנות בוקר, שררה תחושת אכזבה גדולה בקרב השחקנים. בקרב אוהדי הקבוצה תהו מדוע דוניס חזר למערך שלושת הבלמים ומדוע ניק בלקמן עלה במרכז ההתקפה.

בלקמן נגד קרבאח. האוהדים תהו על שיתופו | מכבי תל אביב, רשמי

חשוב לציין כי החלוץ אלכסנדר פשיץ' היה מתוכנן לפתוח בהרכב של דוניס, אך לקראת המשחק הוא התלונן על רגישות ומתיחה קלה בשריר הירך האחורי, מה שהוביל את המאמן להזניק את בלקמן לעמדת החלוץ המרכזי.

גורם המקורב לשחקנים אמר אחרי המשחק אתמול: "ההחלטות שהתקבלו לא מתאימות למי שמאמן את מכבי תל אביב. לא מובן למה דוניס החליט לחזור לשחק עם שלושה בלמים עייפים שלא תורמים כלום למשחק נגד חצי חלוץ של קרבאח, ועם שני מגנים שהשיטה הזו מסרסת אותם מקצועית. המאמן חייב לתת הסבר למה הוא ביטל את המערך שהצליח במשחקים האחרונים ועבר למערך שהוא כישלון אחד גדול, שהוכח שאינו יעיל ואינו אהוב על שחקני הקישור. הוא הכניס את המערכת והאוהדים ללחץ אחרי משחק נגד קרבאח ב' מוכת קורונה".

למעשה, מאז תקרית הפנדל עם יונתן כהן, בלקמן נראה כבוי לחלוטין. בעקבות שיתופו אתמול הוא גם זכה למספר רב של פוסטים וציוצים מאוהדי מכבי ת"א, אשר דרשו מהמועדון לשחרר לאלתר את השחקן. גם דוניס ספג אש.

"הכניס את המערכת והאוהדים ללחץ אחרי משחק נגד קרבאח ב' מוכת קורונה". | Elif Ozturk/Anadolu Agency via Getty Images

מי שלא זוכה לאמון לאחרונה הוא עדן קארצב. גם אילון אלמוג, אבי ריקן ואיתי שכטר מתקררים בשקט על ספסל המחליפים. השחקנים עצמם נשמעו מאוכזבים ועצבניים, משום שלדעתם הם פספסו באשמתם את העלייה, כאשר קיבלו יריבה בהזמנה, קבוצה אזרית ששיחקה כדי לא להיות מובסת – ויצאה עם נקודה מעודדת עבורה.

מכבי ת"א תשוב לאימונים רק בשבת בבוקר. לשחקנים ולצוות המקצועי יהיה זמן רב לחשוב על הפספוס אתמול. בכל הקשור לפשיץ', החלוץ ייבדק לפני האימון בשבת ורק אז יוחלט על ידי הצוות אם הוא כשיר לשחק נגד מ.ס. אשדוד ביום שני או לאפשר לו המשך החלמה לקראת המשחק הגורלי בחמישי נגד סיבאספור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי