דריכות שיא בסיבאספור: "נגיע לנצח את מכבי ולעלות לשלב הבא"

הטורקים היו יכולים לסיים את דרכם במפעל אחרי שנוצחו על ידי ויאריאל, אך דוניס וחניכיו מעדו מול קרבאח וההכרעה עברה לבלומפילד. עוזר המאמן: "מצפה לנו גמר בישראל, חזקים מספיק כדי לעשות את זה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סיבאספור הייתה יכולה לסיים את דרכה בליגה האירופית כבר אמש (חמישי), אחרי שנוצחה 1:0 בבית על ידי ויאריאל החזקה, אך לשמחתם של הטורקים קרבאח חילצה 1:1 מול מכבי תל אביב וההכרעה עברה למחזור הסיום שצפוי להיות דרמטי במיוחד. בתום חמישה מחזורים, הקבוצה של המאמן ריזה קאלימביי מפגרת בשתי נקודות אחרי אלופת ישראל והמשמעות פשוטה: כל תוצאה פרט לניצחון בבלומפילד תסיים את דרכה במפעל.

בהיעדרו של קאלימביי שנמצא חיובי לקרונה וצפה במשחק מביתו, כמו גם חלק לא מבוטל משחקניו, את סיבאספור הדריך אתמול עוזר המאמן בולנט אלביירק, שסיכם את ההפסד והתייחס להתמודדות שתיערך בבלומפילד בעוד שישה ימים: "אנחנו מרוצים מהמאבק של השחקנים הערב. עכשיו מצפה לנו גמר בתל אביב ואנחנו נעשה את המקסימום שלנו על מנת לנצח בישראל ולהעפיל לשלב הנוק-אאוט של הליגה האירופית"

אלביירק ניתח את יחסי הכוחות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב: "אמנם הפסדנו להם 2:1 כאן בטורקיה במשחק הראשון, אבל אני חושב ששיחקנו כדורגל טוב והתוצאה לא ממש שיקפה את מה שקרה על הדשא. אנחנו מספיק חזקים כדי לנצח אותם בישראל. אנחנו צריכים להגיע לאצטדיון בלומפילד, לקחת שלוש נקודות ולעלות מהמקום השני בבית".

בשל התפרצות קורונה ומכת פציעות, 15 שחקנים בלבד נכללו אמש בסגל סיבאספור. אלביירק התייחס לכך: "בנינו סגל טוב שיכול להתמודד בשתי חזיתות, אך לא לקחנו בחשבון את המגפה. אומרים שאנחנו מתלוננים ומתרצים, אבל השחקן ה-15 שלנו אתמול היה השוער המחליף. שחקנים עולים לשחק אחרי שלא התאמנו, זו סיטואציה לא קלה. אני עצוב שהפסדנו אבל בהתחשב במצב, נלחמנו בצורה מדהימה ואני גאה בשחקנים".

שחקני סיבאספור | Anadolu Agency / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי