אבוקסיס: "לא פשוט להשיג שש נקודות בבית כזה קשה"

לאחר הניצחון על ניס, מאמן הפועל ב"ש סיכם את הקמפיין: "מרגיש טוב להתחיל ולסיים עם ניצחון. יש תחושה של פספוס. הכל התהפך לנו כשהובלנו על לברקוזן בבית". חטואל: "שמח על ההזדמנות שניתנה לי, הוכחתי את עצמי"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה הערב (חמישי) את קמפיין הליגה האירופית שלה עם ניצחון 0:1 על ניס הצרפתית, במשחק בו הבטיחה את המקום השלישי בבית שלה וסכום לא מבוטל של חצי מיליון יורו למועדון.

כעת, הקבוצה של יוסי אבוקסיס יכולה להתרכז בליגה, שם היא רק במקום העשירי בטבלה. "לכל מועדון בליגה שלנו זה סכום יפה, מעבר לכסף זו יוקרה לנצח משחקים כאלו. אנחנו מרגישים טוב להתחיל ולסיים את הקמפיין בניצחון" אמר אבוקסיס לאחר המשחק.

"חושב שעלו שתי קבוצות מצוינות מהבית, אבל אני חושב שיש לנו תחושה של פספוס. לדעתי, רגע המפנה הגיע פה באצטדיון המושבה כשהובלנו 1:2 על לברקוזן, ואקולטסה היה מול השוער. בסוף מישהו חילץ בשנייה האחרונה ומאותו הרגע התהפך לנו כל הקמפיין. לעשות שש נקודות בבית כזה קשה זה גם לא פשוט".

אבוקסיס. "כל הקמפיין התהפך לנו אחרי המצב שהיה לאקולטסה" | דני מרון

על ההרכב שפתח את המשחק הוסיף אבוקסיס: "אמרתי להם לפני המשחק – כל מי שמקבל את ההזדמנות צריך לקחת את זה ולהראות שאפשר לסמוך עליו. אני שמח שעשיתי כל כך הרבה שינויים והקבוצה עבדה ונלחמה. חטואל כבש שער יפה וכל המהלך היה יפה. בשבילי כמאמן, הלוואי וכל הזמן המחליפים ישחקו ככה" סיכם.

לאחר המאמן, גם כובש שער הניצחון רותם חטואל סיפר: "כיף גדול. אני שמח שנתנו לי את ההזדמנות לשחק בקבוצה גדולה ואני עובד קשה בכל רגע. מאושר שעזרתי לקבוצה לנצח את המשחק וגם להכניס כסף למועדון. אני שמח גם שאנחנו נכנסים לאווירה טובה ולמסלול של ניצחונות. הוכחתי את עצמי בהזדמנויות שניתנו לי, ואני אמשיך להוכיח. אני עובד קשה בכל אימון ואני מנסה להוכיח שמגיעה לי ההזדמנות הזו".

חטואל חוגג את השער נגד ניס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי