דוניס: "סולומון אחד הטובים בשחטאר, ידעתי שנקבל אותו או את זהבי"

מאמן מכבי ת"א התייחס להגרלת הליגה האירופית, שזימנה לו מפגש עם אלופת אוקראינה והכוכב הישראלי: "עשו תוצאות טובות באלופות. קשה לדעת איך יגיעו אחרי פגרה של חודשיים, ננסה להשאיר סיכוי לגומלין"

(גודל טקסט)

הגרלת שלב 32 האחרונות בליגה האירופית זימנה היום (שני) למכבי תל אביב מפגש פיקנטי במיוחד, עם תוספת ישראלית: הצהובים יפגשו את שחטאר דונייצק של מנור סולומון, שנשרה למפעל מליגת האלופות, שם השיגה שני ניצחונות מרשימים על ריאל מדריד. מיד לאחר ההגרלה, מאמן האלופה גאורגיוס דוניס התראיין לספורט1 והתייחס ליריבה שמחכה לקבוצה שלו בעוד חודשיים.

"קשה להגיד שאנחנו מרוצים, אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה מאוד", אמר דוניס. "שחטאר עשתה תוצאות טובות מאוד בליגת האלופות, במיוחד נגד ריאל מדריד ואינטר. אנחנו יודעים שהם פייבוריטים, יש להם שחקנים טובים מאוד ומנור סולומון הוא אחד מהם. אתמול אמרתי לצוות שלי שנקבל '50/50 או את שחטאר או את פ.ס.וו (של ערן זהבי).

המאמן התייחס לכך שהאוקראינים יגיעו למשחק אחרי פגרה בת חודשיים: "זה מהווה יתרון מבחינתנו, למרות שיש להם ניסיון. יחד עם זאת, כשאתה מתכונן לקבוצה שלא שיחקה חודשיים, קשה לדעת באיזה מצב היא מגיעה".

סולומון יגיע לישראל ויפגוש את הצהובים | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

"כרגע מוקדם לומר אם נתחזק בינואר, מבחינתנו העדיפות היא להשתפר בליגה הישראלית, כדי שנגיע למשחק הזה בכושר הכי טוב שאפשר", המשיך היווני, "אנחנו רוצים להילחם במשחק הראשון ואם יהיו לנו הזדמנויות קטנות, ננסה לנצל אותן".

האם אירוח המשחק הראשון משחק לטובת קבוצתו: "זו עובדה שהקבוצה הלא מדורגת מארחת את המשחק הראשון. יש חשיבות לשערי החוץ, אנחנו רוצים לשמור על רשת נקייה כדי להשאיר לעצמנו סיכוי לגומלין".

דוניס סיכם: "ראיתי את רוב המשחקים של שחטאר בשלב הבתים של ליגת האלופות. הם משחקים מצוין. המשחקים היחידים שבהם הם לא היו טובים היו נגד בורוסיה מנשנגלדבאך. מבחינתנו זו תהיה חוויה מצוינת, לייצג את המועדון ואת עצמנו בשלב הזה. אני מאמין שאפשר לתת הכל כדי לעשות את זה בצורה הטובה ביותר".

שחקני מכבי ת"א. יחגגו גם נגד שחטאר? | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי