בופל הזהיר את ג'רארד: "רפאלוב יכול לעשות את ההבדל"

שחקן העבר הבלגי ניתח את יחסי הכוחות לקראת המפגש בין ריינג'רס לאנטוורפן וציין את הקשר הישראלי, שהגיב בעצמו: "מסובך, אבל היינו יכולים לקבל יריבה קשה יותר". הקפטן הרון בטוח: "יכולים להעפיל"

קבוצות: ריינג'רס
(גודל טקסט)

מעבר למפגש המסקרן בין מכבי תל אביב לשחטאר דונייצק של מנור סולומון, אתמול (שני) נקבע שאנטוורפן וליאור רפאלוב יתמודדו מול גלאזגו ריינג'רס של סטיבן ג'רארד בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית ויקוו להדיח את היריבה הסקוטית שנמצאת בעיצומה של עונה פנטסטית בליגה, אותה היא מוליכה בפער משמעותי על פני סלטיק, אולי בדרך לאליפות ראשונה מאז עונת 2010/11.

"ריינג'רס קבוצה טובה וזו בהחלט הגרלה מאוד מסובכת מבחינתנו, אבל צריך לזכור שהיינו יכולים לקבל יריבות יותר קשות", אמר רפאלוב לאחר ההגרלה והתייחס למפגש המסקרן מול קפטן ליברפול לשעבר וקבוצתו: "עם סטיבן ג'רארד האגדי על הקווים, אני בטוח שהקבוצה תהיה מאורגנת היטב מבינה הגנתית והתקפית. נצטרך לנצל את היתרונות שלנו בשני המשחקים".

תומאס בופל, שחקן העבר בלגי ששיחק במשך שלוש שנים בריינג'רס, ניתח את יחסי הכוחות והזהיר את הסקוטים מפניו של הישראלי: "בניגוד לליאז' אותה ריינג'רס ניצחה פעמיים בשלב הבתים, לאנטורפן יש שחקנים מנוסים כמו ליאור רפאלוב, שכבר עשה דבר או שניים באירופה והרוויח את הכבוד שלו. ליאור ודיומרסי מבוקאני יכולים לעשות את ההבדל עבור אנטוורפן".

ליאור רפאלוב | YORICK JANSENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מאמנו של רפאלוב, איבן לקו, התייחס גם הוא להתמודדות: "אנחנו כבר לא יכולים לחכות לאתגר שמצפה לנו מול ריינג'רס, שהיא קבוצה גדולה עם מסורת של הצלחות באירופה. מעולם לא הייתי באצטדיון אייברוקס, כך שזו תהיה חוויה נהדרת ועבורי ועבור השחקנים שלי. אם נרצה להשיג תוצאה טובה, הכרחי שנהיה בשיא שלנו".

הקפטן הוותיק פריס הרון הוסיף: "אנחנו יודעים שהם נראים מצוין ועושים חיל בליגה הסקוטית, אותה הם מובילים ב-14 הפרש על פני סלטיק. זה לא יהיה קל, אבל בשלבי הנוק-אאוט של המפעלים הבכירים באירופה אין דבר כזה משחקים קלים. אני חושב שיש לנו סיכוי לנצח אותם ולהעפיל לשמינית גמר הליגה האירופית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי