מאמן שחטאר: "היה לנו קשה כשמכבי ת"א ירדה לבונקר"

לואיס קסטרו סיפר לאחר ה-0:2 בבלומפילד: "לא אפשרנו ליריבה להגיע לרחבה שלנו בחצי הראשון, בחצי השני המשחק השתנה". על הופעתו של מנור סולומון: "הוא התקשה לפרקים, אבל אני מרוצה ממנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הרגישה מעט מקופחת לאחר ההפסד הביתי 2:0 לשחטאר דונייצק במשחק הראשון מבין שניים במסגרת שלב 32 האחרונות בליגה האירופית וגם בתקשורת האוקראינית מרגישים שאולי הגיע מעט יותר לאלופת ישראל. או אם תרצו, ממש לא התרשמו מהיכולת של מנור סולומון וחבריו אמש בבלומפילד.

"טטה העניש את מכבי תל אביב כשהיא יצאה קדימה, ההבדל הוא באיכות של השחקנים בחלק הקדמי", נכתב על המשחק אתמול שכידוע הסתיים עם שער בתוספת הזמן וסיבך קשות את מכבי תל אביב לקראת הגומלין בקייב בשבוע הבא – משחק שייערך עם קהל ובתנאי מזג אוויר קיצוניים, כנראה הרבה מתחת לאפס מעלות.

צריך לזכור ששחטאר דונייצק רק השבוע חזרה מפגרת חורף ארוכה, זה היה בסך הכל משחקה השני, וגם המאמן לואיס קסטרו מודע לכך ולא התרגש מהיכולת הבינונית אתמול: "ב-10 הדקות האחרונות נראינו פחות טוב, אבל זה נורמלי שהקצב יירד לקראת הסיום. למרות זאת, המשכנו ליצור מצבים וגם כשהגנו עם יותר שחקנים מאחורה המשכנו לתקוף. שלטנו במשחק כמעט לכל אורכו".

קסטרו נשאל על יכולתו של מנור סולומון, שמעט התקשה מול אנריק סבוריט באגף: "יש לנו את מנור, טטה, טאיסון וקונופליאנקה שיכולים לשחק בכנפיים, כולם שחקנים ברמה גבוהה והם מראים את זה. סולומון עבד טוב ואני מרוצה ממנו, הוא גם היה רענן כי הוא לא שיחק כמעט בליגה וזו הייתה עבורו הזדמנות לשחק ולהראות את עצמו. מנור אחראי על המשחק שלנו בכנף ולייצר מצבים לחבריו בהתקפה וזה נכון שהוא התקשה לפרקים, אבל אני מרוצה מההופעה שלו ומברך את כולם על הניצחון".

טל בן חיים, מנור סולומון | דני מרון

על מכבי ת"א אמר קסטרו: "אם אני לא טועה, החזקנו בכדור יותר מ-70 אחוז מהזמן במחצית הראשונה, לא אפשרנו למכבי ת"א להגיע לרחבה שלנו בחצי הראשון ושלטנו במשחק לגמרי. הם הגיעו לכמה קרנות, אבל זהו. בזכות העובדה שאנחנו מחליפים צדדים, תוקפים מכל הכיוונים ומשחקים בצורה מאוד מגוונת, הכל עבד טוב והצלחנו להבקיע את השער הראשון. היה לנו קשה כשמכבי ת"א ירדה לבונקר, אבל בחצי השני המשחק השתנה, כבר היו יותר שטחים ויכולנו לשחק מהר יותר".

גם טראס סטפננקו התייחס למשחק ואמר: "השגנו את התוצאה האידיאלית לקראת הגומלין, אבל זו רק המחצית הראשונה של ההתמודדות ושום דבר לא גמור. אהבתי את זה שלא אפשרנו למכבי לתקוף יותר מדי וששלטנו במשחק. השער השני חשוב מאוד".

לואיס קסטרו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי