ואן לוון לקראת שחטאר: "נצטרך לנצל את המצבים שנגיע אליהם"

מאמן מכבי תל אביב במסיבת העיתונאים לקראת הגומלין בשלב 32 האחרונות: "נגיע במטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר, אנחנו רוצים להמשיך את היכולת מהמחצית השנייה. יונתן כהן הוא היחיד שלא יהיה בסגל"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הגיעה כבר אתמול (שלישי) לכפור של קייב, בירת אוקראינה, והיום היא תסיים את הכנותיה לקראת מפגש הגומלין נגד שחטאר דונייצק בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית (החל מ-19:40 בשידור ישיר בספורט1). בניגוד לסיבוב הקודם בבלומפילד, שחטאר תגיע ביתרון 0:2 ותזכה לתמיכת אוהדיה שקיבלו אישור להיכנס לאצטדיון.

מנור סולומון סיפר השבוע בראיון ב-103FM שמזג האוויר בקייב "נרגע" ושהמעלות במהלך המשחק לא צפויות להיות מתחת לאפס, אבל במסיבת העיתונאים המאמן פטריק ואן לוון לא התייחס לכך וניסה להתרכז בכדורגל: "אנחנו יודעים למה לצפות משחטאר ואנחנו רוצים להמשיך את היכולת שלנו מהמחצית השנייה בבלומפילד. אנחנו רוצים לנצח, המטרה שלנו היא לתת את הכל בתקווה שנשיג את התוצאה הטובה ביותר בידיעה שגם לנקודות דירוג יש חשיבות".

באשר למצב הסגל, ואן לוון התייחס לכוכב הפצוע שהמריא עם הקבוצה לאוקראינה: "יונתן כהן הוא השחקן היחיד שחסר, אנחנו עם אותו הסגל כמו בשבוע שעבר. בגביע היו שחקנים שהראו שיש להם יכולות והם הראו שאפשר לסמוך עליהם כפי שהם הראו גם קודם לכן העונה. דן גלזר כשיר וזה שהוא לא שיחק בגביע לא אומר שזה כי הוא היה זקוק למנוחה".

ואן לוון באימון המסכם בקייב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

אם ניצחון על שחטיאר ייחשב לסנסציה: "אני לא רוצה לענות על שאלה כזו. אנחנו נגיע במטרה לתת את הכל ונוכל לדבר ולסכם אחרי המשחק. שחטאר קבוצה טובה ומאורגנת, אבל לא ניתן לה כבוד ונצטרך להיות בשיאנו כדי להגיע למצבים ומקווה שגם ננצל אותם".

לצדו של המאמן ישב גם המגן אנדרה ג'ראלדש שסיפר על חזרתו אחרי חצי שנה באפואל ניקוסיה: "כמובן שהכרתי את רוב השחקנים מעונה שעברה ושמחתי מאוד לחזור, טוב לי במכבי. שחטאר קבוצה מצוינת וברור לנו שיהיה קשה, אבל אנחנו מכירים אותה וננסה לעצור אותה".

שחקני מכבי ת"א בכפור בקייב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מאמן שחטאר דונייצק, לואיס קסטרו, נתן כבוד למכבי תל אביב ובמסיבת העיתונאים אמר: "אנחנו ביתרון מהמשחק הראשון ואנחנו לא רוצים לעצור כאן, אלא לנצח פעם נוספת. אני מכבד את האוהדים והמועדון והכוונה היא לשחק בהרכב חזק, נתייחס למשחק נגד מכבי תל אביב כמו שהתייחסנו למשחק נגד ריאל מדריד. כולנו בקבוצה לוקחים את המשחק במלוא הרצינות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי