טיבי הזכיר לשחקני מכבי ת"א את הסנסציה בבאזל והניצחון בפלזן

האלופה מנסה לשדר ביטחון לקראת הגומלין נגד שחטאר דונייצק בשלב 32 האחרונות, הבלם שהיה שותף לניצחונות האדירים בדרך לליגת האלופות ב-2015 ניסה להחדיר מוטיבציה. שיחות ראשונות עם אבי ריקן על הארכת חוזהו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה ביום שלישי בכפור של קייב, אבל לשמחתה אחרי ימים של שלג כבד ומעלות מתחת לאפס, ביממה האחרונה מזג האוויר התייצב וגם הערב נגד שחטאר דונייצק (החל מ-19:40 בשידור ישיר בספורט1) צפויות במהלך המשחק 2-3 מעלות. קר מאוד, אבל לפחות לא מתחת לאפס.

הצהובים ערכו אתמול את האימון המסכם באצטדיון בקייב ולמרות פיגור 2:0 מהמפגש הראשון בבלומפילד והעובדה שהם עם רגל וחצי מחוץ לליגה האירופית, לאחר שלב בתים מצוין והעפלה לשלב 32 האחרונות, שחקנים בקבוצה, בהם איתן טיבי, ניסו להזכיר אחד לשני את "נס באזל" בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות בקיץ 2015, אז הם השוו ל-2:2 בשווייץ בתוספת הזמן, הפתעת ענק שהחלה סיבוב מוקדמות קודם לכן עם ניצחון 0:2 בגומלין בצ'כיה על פלזן אחרי הפסד 2:1 בבלומפילד.

צפו בתקציר הניצחון של מכבי ת"א בפלזן

גם המאמן ההולנדי פטריק ואן לוון מחדיר לשחקנים אופטימיות, מבר על כך ששום דבר לא גמור ומנסה להסביר להם את החשיבות אפילו לסחוט תיקו, מה שיוסיף למכבי ת"א נקודות דירוג משמעותיות לעתיד. באימון המסכם אתמול לא תורגל הרכב, אולם בקבוצה לא יופתעו אם פעם נוספת הוא יבצע שינויים רבים אחרי שגם במשחק הגביע בב"ש הוא ביצע שמונה שינויים לעומת ה-11 ששיחקו נגד שחטאר שלושה ימים קודם לכן.

טיבי מול אמבולו בבאזל | Simon Hofmann/Getty Images

במקביל, כפי שפרסמנו בימים האחרונים, הקבוצה מנהלת מו"מ להארכת חוזיהם של מספר שחקני מפתח בקבוצה, ביניהם אנריק סבוריט ודור פרץ שחוזיהם מסתיימים. כעת נודע לספורט1 שגם מול אבי ריקן התנהלו שיחות ראשונות בניסיון להשאירו בחוזה חדש.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט , דן גלזר , דור פרץ, איל גולסה, מתן חוזז (דן ביטון), טל בן חיים, אלכסנדר פשיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי