ארסנל העיפה את בנפיקה, נאפולי ניצחה והודחה, אייאקס ו-ויאריאל בשמינית

התותחנים העפילו אחרי 2:3 דרמטי ושער ניצחון יקר של אובמיאנג (87). 1:2 על גרנאדה לא הספיק לגאטוסו. הקבוצה מאמסטרדם השלימה ניצחון כפול על ליל, הצוללת הצהובה עלתה על חשבון זלצבורג

(גודל טקסט)

במקביל למשחק של מכבי תל אביב באוקראינה נגד שחטאר דונייצק ולמשחקים של ליאור רפאלוב ומואנס דאבור, ארבעה משחקים נוספים נערכו הערב (חמישי) במנה הראשונה של גומלין שלב 32 הגדולות של הליגה האירופית. במוקד: ארסנל העיפה את בנפיקה ליסבון. במשחקים נוספים: אייאקס עלתה על חשבון ליל, ויאריאל הדיחה את זלצבורג וגרנאדה היממה את נאפולי.

ארסנל – בנפיקה ליסבון 2:3 (3:4 לארסנל בסיכום)

ארסנל כמעט הודחה מהליגה האירופית כבר בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, אך למזלה יש לה את פייר אמריק אובמיאנג. התותחנים נקלעו לפיגור 2:1 במשחק הביתי שנערך ביוון, אולם חלוץ נברת גבון העלה אותם לשמינית הגמר כשהשלים צמד גדול עם שער יקר מפז בדקה ה-87.

זה התחיל טוב מאוד עבור ארסנל, כשאובאמיאנג כבש (21) בצ'יפ נהדר לאחר מהלך קבוצתי יפה של התותחנים, אבל בנפיקה לא נבהלה ואיזנה שתי דקות לפני ההפסקה בזכות כדור חופשי מושלם של דיוגו גונסלווש, שכבש את שער הבכורה שלו העונה בתזמון מושלם וקבע 1:1 בהפסקה.

אובמיאנג חוגג עם שחקני ארסנל
אובמיאנג חוגג עם שחקני ארסנל | ARIS MESSINIS / Contributor

בדקה ה-61 המהפך של בנפיקה הושלם, כשרפא סילבה ניצל טעות קשה של דני סבאיוס, עקף את ברנד לנו וגלגל פנימה. המנג'ר מיקל ארטטה לא נשאר אדיש לשגיאה של הספרדי והחליף אותו מיד לאחר מכן. הקצב הגבוה נמשך וכעבור שש דקות המארחת חזרה לחיים, כשהמגן קיראן טיירני איזן ל-2:2 והמילה האחרונה הייתה שייכת לאובמיאנג, שנגח פנימה לאחר הרמה חדה של בוקאיו סאקה אל עבר תיבת החמש ונתן את האות לחגיגות הגדולות של התותחנים, שניצלו מהדחה.

תוצאות נוספות

ויאריאל – זלצבורג 1:2 (1:4 לוויאריאל בסיכום)
אייאקס ליל – 1:2 (2:4 לאייאקס בסיכום)


נאפולי – גנראדה 1:2 (2:3 לגרנאדה בסיכום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי