אובמיאנג: "מה שקרה בעונה שעברה ישב לי על הראש". סבאיוס יעזוב?

הכוכב הגדול של ארסנל סגר מעגל אחרי ההחמצה במשחק ההדחה בעונה שעברה: "זה מה שנותן לי כוח בכל יום" הקשר המושאל מריאל תחת מתקפה: "הטעויות שלו פשוט לא יעזרו לו לשכנע את ארטטה"

(גודל טקסט)

כשנה לאחר שהודחה מהליגה האירופית במשחק דרמטי נגד אולימפיאקוס היוונית, ארסנל ראתה את עצמה אמש (חמישי) שוב באותו סרט אימה. התותחנים נקלעו לפיגור במשחק הגומלין נגד בנפיקה, אך שער ניצחון בדקה ה-87 של פייר-אמריק אובמיאנג, הכוכב הגדול של המועדון, שמתחיל לחזור לעניינים בתקופה האחרונה קבע 2:3 והעלה את התותחנים לשמינית הגמר.

לאותו אובמיאנג היה גם חלק משמעותי באותה הדחה מדוברת נגד אולימפיאקוס. למרות שכבש שער במספרת בהארכה, קבוצתו ספגה שער לא צפוי בדקה ה-119 ולחלוץ הבכיר הייתה הזדמנות להבקיע שער נוסף בסיום, אך סיפק החמצה מזעזעת וחרץ את גורל העונה של ארסנל.

אמש, אובמיאנג היה בצד השמח נגד בנפיקה, ולאחר המשחק סיפר: "אני חושב שכולם שמחים הלילה. אין ספק שכל מה שהיה בעונה שעברה ישב לי כל הזמן בראש. אבל זה גם מה שנותן לי כוח כל יום – לקחת טעות מהעבר ולהפוך אותה לנקודת חוזקה. אני ממש שמח שניצחנו את המשחק הזה. הקבוצה הראתה הרבה אופי ואני חושב שזה גם מראה על העתיד של ארסנל הזו".

אובמיאנג חוגג עם שחקני ארסנל
אובמיאנג חוגג עם חבריו. "מראה על העתיד של ארסנל הזו" | ARIS MESSINIS / Contributor

אדם נוסך שהיה מאושר בסיום היה מיקל ארטטה, שזוכר היטב את ההדחה מהעונה שעברה והוסיף: "היה קשה מאוד לעכל את כל מה שקרה לפני שנה. אני מאמין שזה יכול להיות קרש קפיצה עבור העונה שלו. זה בטוח ממשיך ואני שמח שעברנו אחרי שני המשחקים שהיו לנו. חשוב שיהיה לך כמה שיותר רגעים שמחים עם הקבוצה".

מלבד השמחה הגדולה בקרב הקבוצה מלונדו, בתקשורת האנגלית עסקו בעניין נוסף – ההופעה שסיפק דני סבאיוס. הקשר הספרדי היה אחראי ישיר לשני השערים שכבשה בנפיקה במשחק, ועל כן נכתב: "הלילה של ארסנל היה אמור להיות קשה, אבל סבאיוס פשוט הקשה עוד יותר. עתידו בקבוצה נמצא עכשיו בסימן שאלה גדול מאוד, שכן זו העונה השנייה שלו כמושאל מריאל מדריד".

"הטעויות שלו פשוט לא יעזרו לו לשכנע את ארטטה ללחוץ על מעבר קבוע שלו לסגל. הוא היה זה שצלל בפזיזות גדולה לכדור החופשי שהוביל לשער השוויון של בנפיקה ואז גם סיפק נגיחה אחורית מזעזעת לעבר השוער לנו. זו הייתה גם הפעולה אחרונה שלו, שכן הוא הוחלף מיד אחר כך. הוא היה מאוד מאוכזב מעצמו לאחר המשחק, בטוח שגם המנג'ר שלו" הדגישו בממלכה.

סבאיוס. מופע אימים של הספרדי | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי