פיולי: "יש עייפות מנטלית, אולי השחקנים מרגישים את הלחץ"

מילאן העפילה לשמינית גמר הליגה האירופית אחרי 3:3 קשה מול הכוכב האדום בלגרד בסיכום שני המפגשים. המאמן הסביר את היכולת: "רצף הניצחונות העניק לנו אנרגיות וביטחון, שני אלמנטים שחסרים לנו עכשיו"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

זה הלך קשה מהצפוי והיכולת הייתה מאכזבת, אך מילאן התאוששה מהתבוסה בדרבי, כשהעפילה אמש (חמישי) לשמינית גמר הליגה האירופית על חשבון הכוכב האדום בלגרד. אחרי 2:2 במשחק הראשון, הרוסונרי הסתפקו ב-1:1 בסן סירו והשלימו את המשימה בזכות שערי חוץ.

בדקה ה-68, במצב של 1:1, ג'יאנלואיג'י דונארומה, שחגג את יום הולדתו ה-22, רשם הצלה גדולה מבעיטה של סאנוגו ג'וניור והשאיר את מילאן בחיים. שתי דקות מאוחר יותר, הכוכב האדום ספגה מהלומה קשה כאשר מרקו גובליץ' הורחק בכרטיס צהוב שני ועשה את החיים קלים יותר עבור הרוסונרי, ששמרו על התוצאה עד הסיום והשיגו את הכרטיס המיוחל לשלב 16 האחרונות.

"אנחנו צריכים לשלוט יותר במשחק", אמר בסיום מאמן מילאן סטפאנו פיולי, "הקבוצה הזו אולי צעירה, אבל יש לה מנטליות מאוד בוגרת. ברור שאנחנו לא בתקופה הטובה ביותר שלנו. הניצחונות הרבים נתנו לנו אנרגיות וביטחון, כך שעכשיו האלמנטים האלה קצת חסרים לנו", הודה.

פיולי סיכם: "סבלנו מחוסר דיוק בהתקפות מעבר, לא קיבלנו החלטות מספיק טובות, אבל אבל הדבר החשוב היה להעפיל מול קבוצה שגרמה לנו לבעיות בשני המשחקים. במשחק הראשון הפסקנו לחפש את השער השלישי ונחנו על זרי הדפנה. לא עשינו זאת הפעם, היו לנו כמה מצבים טובים להבקיע, אך החמצנו. ברמה הזו, הפרטים הקטנים עושים את ההבדל".

על הירידה ביכולת של מילאן לאחרונה: "אם נחשוב על העונה שלנו, היא עדיין מאוד חיובית. אנחנו עושים יותר טעויות ואנחנו לא יציבים כמו שהיינו בעבר, אבל זו אבן דרך חשובה מאוד וזה קריטי שהצלחנו לעבור אותה. אני חושב שאולי יש עייפות פסיכולוגית יותר מאשר פיזית, הרי התחלנו את הקמפיין האירופי אי שם בסיבובים המוקדמים.

"אני מנסה להישאר עם השחקנים שלי לאורך כל המשחק, לתת להם דחיפה נכונה, אבל הם אלה שמשחקים ואולי הם מתחילים להרגיש את הלחץ. הם לא צריכים לעשות זאת מכיוון שאנחנו בעיצומו של קמפיין יוצא מדהים ועוברים בהצלחה רגעים קשים שיעזרו לנו להתחזק בעתיד".

זלאטן. רשם החמצה ממצב קורץ
זלאטן. רשם החמצה ממצב קורץ | TIZIANA FABI / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי