חמישי בספורט1: ארסנל מחפשת נקמה, בייל ימשיך בכושר הנפלא?

פייר אמריק אובמיאנג מאוכזב | Roland Krivec/DeFodi Images via Getty Images

כשנה לאחר שהודחו בצורה טראגית נגד אולימפיאקוס, התותחנים ייפגשו את היוונים בפתיחת שמינית גמר הליגה האירופית (21:50 בספורט2). הוולשי שחזר נחוש להוביל את טוטנהאם לניצחון נגד זאגרב (21:55 בספורט4)

(גודל טקסט)

שלב שמינית הגמר בליגה האירופית יצא מחר (חמישי) לדרך ברחבי אירופה. מלבד המשחק המרכזי, בו מנצ'סטר יונייטד תפגוש את מילאן, גם ארסנל תתארח אצל אולימפיאקוס (21:50, שידור ישיר בספורט2) ותחפש נקמה ביוונים. בנוסף, טוטנהאם תארח בלונדון את דינמו זאגרב (21:55, שידור ישיר בספורט4, על גבי 'חגיגה אירופית').

אולימפיאקוס – ארסנל (21:50, ישיר בספורט2)

לפני קצת יותר משנה התקיים המשחק האחרון בין ארסנל לאולימפיאקוס באצטדיון האמירויות, בערב שאותו מרבית אוהדי התותחנים בטוח התקשו לשכוח לאחר שהקבוצה שלהם הודחה בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, זאת אחרי שער ניצחון דרמטי של יוסף אל עראבי בדקה ה-120 אשר הימם את כל עשרות אלפי האוהדים שהיו במגרש המפורסם.

מחר הקבוצות ייפגשו שוב ביוון ונראה שהאנגלים מחפשים לנקום. "ההדחה בשנה שעברה הייתה קשה לעיכול. אין ספק שזה עדיין יכול רגשית להשפיע על השחקנים" אמר המנג'ר מיקל ארטטה לקראת המשחק. "לקח לשחקנים לא מעט זמן לקום מהמשחק ההוא". למשחק בחמישי יגיע המאמן עם סגל כמעט מלא, אך גם לאחר שהקבוצה שלו סיפקה משחק מאכזב נגד ברנלי ואיבדה נקודות ליגה יקרות. אסור לשכוח שארסנל הייתה כבר רגל וחצי מחוץ למפעל אחרי שפיגרה 2:1 נגד בנפיקה, אך גם השיגה מהפך מאוחר ועלתה בזכות ניצחון 3:2 רווי באופי.

מיקל ארטטה | John Walton/PA Images via Getty Images

מבחינת ההרכב, נראה שהמאמן הספרדי ימשיך עם פייר-אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט בחלק ההתקפי, כשמתחתיהם ישחק מרטין אודגור המושאל מריאל מדריד. בנוסף, גם בוקאיו סאקה הצעיר והמוכשר נמצא בתמונת ה-11 לאחד המשחקים הכי חשובים העונה של ארסנל, אם לא החשוב ביותר עד כה.

הקשר אמיל סמית' רואו בן ה-20 הוא השחקן היחיד של ארטטה אשר נמצא בספק למשחק הקרוב. אולימפיאקוס מגיעה למשחק לאחר שכבר זכתה באליפות יוון עם נתונים מרשימים – הפסד בודד ב-25 מחזורים ו-12 שערי חובה בלבד. הבלם סוקרטיס, שעזב את ארסנל בינואר האחרון, צפוי לשחק נגד האקסית. רובן סמדו עשוי להיעדר מההתמודדות.

פייר אמריק אובמיאנג
בפעם האחרונה שאובמיאנג פגש את אולימפיאקוס, זה נגמר בדמעות | Julian Finney/Getty Images

טוטנהאם – דינמו זאגרב (21:55, ישיר בספורט4)

טוטנהאם היא ללא ספק אחת מהקבוצות שמסומנת כזוכה אפשרית במפעל בתום העונה ונראה שגם ז'וזה מוריניו יודע את זה. בפרמיירליג, התרנגולים רחוקים מה"טופ-4" והמקום המוביל לליגת האלופות ולכן לליגה האירופית יש חשיבות רבה לגבי הרצון להעפיל לצ'מפיונס בעונה הבאה. רק ביום ראשון הקרוב רשמה הקבוצה של המנג'ר הפורטוגלי 1:4 נפלא נגד קריסטל פאלאס, במשחק בו גארת' בייל המשיך להראות כמה הוא גדול כשהוא רוצה עם צמד שערים.

כוכב המשחק היה הארי קיין, שרשם צמד משלו במשחק והוסיף גם שני בישולים. "מערכת היחסים עם בייל היא נהדרת" אמר מוריניו לקראת המשחק. "אני רוצה לשמור על המומנטום שלו, אבל מצד שני גם צריך לנהל את זה. הלוואי שהוא היה יכול לשחק 90 דקות בכל במשחק, אבל זה לא המצב" הוסיף המאמן. כאמור בייל בהחלט נמצא בתמונת ההרכב למפגש מחר גם דינמו זאגרב, אך נראה שיהיו לא מעט שינויים ב-11 של טוטנהאם.

דלה עלי, סטיבן ברחוויין ואריק לאמלה צפויים לקבל את הקרדיט ממוריניו ולפתוח בהרכב, כאשר גם טנגי אנדומבלה וג'פט טנגאנגה בתמונה. ג'ובאני לו צ'לסו וסרג' אורייה טרם החלימו מהפציעות וייעדרו מהמשחק הראשון בין הקבוצות.

בייל. הכוכב הוולשי חזר לעצמו לאחרונה | Neil Hall – Pool/Getty Images

משחקים נוספים

אייאקס – יאנג בויז (19:45, שידור ישיר בספורט3)
דינמו קייב – ויאריאל (19:45, שידור ישיר בספורט4 ב'חגיגה אירופית')
סלביה פראג – ריינג'רס (19:45, שידור ישיר בספורט4 ב'חגיגה אירופית')
גרנאדה – מולדה (21:55, שידור ישיר בספורט4 ב'חגיגה אירופית')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי