ארסנל מעדה נגד ברנלי, לסטר זמנית במקום השני

למרות שער מוקדם של אובמיאנג, התותחנים סבלו מחוסר מזל וסיימו ב-1:1 מאכזב. שגיאה ביזארית של ג'אקה הובילה לשוויון. שער מאוחר של אמרטיי סידר לשועלים 1:2 נגד ברייטון. סאות'המפטון ניצחה לראשונה מזה חודשיים

(גודל טקסט)

בעוד סיטי דוהרת לאליפות, מאבקי הכרטיסים לאירופה בפרמיירליג עדיין בעיצומם. היום (שבת) המחזור ה-27 נפתח כשארסנל, שוב הפגינה חוסר יציבות ולא הצליחה לנצח בברנלי. בנוסף, לסטר ניצחה 1:2 את ברייטון לאחר מהפך ועלתה זמנית למקום השני. בנוסף, סאות'המפטון קטעה בצורת ארוכה עם ניצחון על שפילד יונייטד האחרונה. אסטון וילה נפרדה מוולבס בתיקו מאופס.

ברנלי – ארסנל 1:1

אחרי ניצחונות על בנפיקה ולסטר, התותחנים הגיעו לברנלי במטרה לרשום ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות ולהתקרב לצמרת הליגה האנגלית. מנגד, המארחת החלשה הגיעה למשחק לאחר ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. מיקל ארטטה, כרגיל, ערך מספר שינויים בהרכב ופתח עם דויד לואיז, קאלום צ'יימבר, פאבלו מארי וקיירן טירני בהגנה. תומאס פארטיי פתח בקישור לצד גרניט ג'אקה, ובהתקפה פתחו מרטין אודגור, בוקאיו סאקה וויליאן ופייר אמריק אובמיאנג.

ההתחלה הייתה מעודדת עבור התותחנים. בדקה השישית, וויליאן מסר לאובמיאנג שפשוט זרק מעליו את ההגנה של ברנלי עם כדור מדהים, שלח בעיטה חזקה לפינה השמאלית והשוער הדף את הכדור לרשת. 0:1 לארסנל. אובמיאנג ואודגור יכלו להגדיל את היתרון אך לא הפסיקו להחמיץ, ובדקה ה-39, נענשו. ג'אקה סיפק רגע ביזאר, כשניסה להניע את הכדור ברחבה ובעט על כריס ווד, שעמד במקום הנכון ובזמן הנכון. הכדור פגע בגופו ונכנס לשער של לנו, והמארחת השוותה רגע לפני המחצית. 1:1 בין ארסנל לברנלי.

מיקל ארטטה , אלכסנדר לקאזט | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

המחצית השנייה הייתה מלאת אירועים אך ללא שערים. ארטטה זרק למגרש את לקאזט ופפה, ובדקה ה-75, צוות שופטי ה-VAR גרמו לסערה כשפספסו נגיעת יד כפולה וברורה של פיטרס ברחבה, לאחר ניסיון הקפצה של פפה. שלוש דקות לאחר מכן, אותו פיטרס כמעט ניצח את המשחק עבור ברנלי כששיגר בעיטה מדהימה מ-26 מטרים וגרם לשוער הגרמני להתעופף כדי להדוף את הכדור בקצות האצבעות לקרן. בדקה ה-84, לקאזט מצא את פפה עם הרמה נפלאה, הקיצוני שלח בעיטה אדירה שנעצרה ע"י אותו פיטרס בקו השער, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה כשהוא מוציא אדום למגן.

אך לאחר בדיקת VAR ההחלטה שונתה, הכדור פגע בבירור בכתף של ההולנדי, והשופט ביטל את הפנדל והכרטיס האדום. התותחנים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-92, דני סבאיוס שלח כדור אדיר שהרעיד את הקורה של ברנלי, השופט שרק לסיום. תיקו 1:1 בין ברנלי לארסנל.

התותחנים יישארו במקום העשירי בטבלה, ובמרחק של 8 נקודות מאברטון במקום החמישי. מנגד, ברנלי ניצבת במקום ה-15 בטבלה, אך עם שני משחקים יותר מברייטון וניוקאסל, ועשויה להסתבך במאבקי התחתית.

ברייטון – לסטר 2:1

אחרי תקופה רעה מבחינתם, השועלים הצליחו להתאושש הערב אצל ברייטון ובכך להפעיל לחץ כבד על מנצ'סטר יונייטד לפני הדרבי נגד סיטי. הקבוצה של ברנדן רודג'רס, שמעדה במחזור האחרון נגד ברנלי, חזרה למסלול הניצחונות אחרי שהראתה הרבה אופי נגד השחפים.

פתיחת המשחק הייתה שייכת למארחת, שגם עלתה ליתרון בדקה העשירית לאחר שאדם ללאנה מצא את הרשת של קספר שמייכל. התגובה של לסטר הגיעה בדקה ה-62, כאשר קלצ'י איהנאצ'ו תרגם מסירת עומק גדולה של יורי טילמנס לשער שוויון. דקות ספורות לפני שריקת הסיום נכבש שער הניצחון, זאת לאחר שדניאל אמרטיי הבקיע מכדור קרן והעניק לקבוצתו את הניצחון.

דניאל אמרטיי חוגג | Neil Hall/PA Images via Getty Images

שפילד יונייטד – סאות'המפטון 2:0

קצת יותר מחודשיים ותשעה מחזורים רצופים, מתוכם שמונה הסתיימו בהפסדים שלה, חלפו מאז שסאות'המפטון ניצחה בפרמיירליג בפעם האחרונה. הערב הקדושים ניצלו את הביקור אצל נועלת הטבלה כדי לקטוע את הרצף השלילי, זאת עשו על אף שהחלוץ דני אינגס נפצע והוחלף כבר אחרי 12 דקות. שתי הקבוצות נשארו כל אחת במקומה בטבלה, כאשר האורחת במקום ה-14 ואילו שפילד התקרבה עוד צעד לליגת המשנה. ג'יימס וורד-פראוס כבש את הראשון של סאות'המפטון בפנדל מוצלח בדקה ה-32, וצ'ה אדאמס שהחליף את אינגס הוסיף את השער השני בדקה ה-49.

צ'ה אדאמס חוגג | Stu Forster/Getty Images

אסטון וילה – וולבס 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי