מחיטריאן צפוי להיעדר בגומלין, איסמאילי לקח אחריות: "טעיתי"

רומא הביסה 0:3 את סולומון ושחטאר ועשתה צעד ענק בדרך לרבע הגמר. פונסקה על הארמני שנפצע והוחלף: "לא חושב שהוא יהיה כשיר". המגן הברזילאי של האוקראינים הודה: "לא קראתי נכון את המשחק"

(גודל טקסט)

מנור סולומון עלה אמש (חמישי) מספסל שחטאר דונייצק בדקה ה-79 ולא הצליח לסייע לקבוצתו, שהובסה 3:0 על ידי רומא באולימפיקו וככל הנראה תיפרד מאירופה לאחר הגומלין שייערך בשבוע הבא בקייב. לורנצו פלגריני, סטפן אל שעארווי וג'אנלוקה מנצ'יני וכבשו לזכות המנצחת. אגב, גם בעונה שעברה סיימו האוקראינים את דרכם בליגה האירופית לאחר מפגש מול קבוצה איטלקית, אז זו הייתה אינטר שדרסה אותם 0:5 בחצי הגמר.

"ארבע דקות הכריעו את המשחק", הסביר בסיום מאמן שחטאר לואיס קסטרו והתייחס כמובן לשני שערים המאוחרים שספגה קבוצתו (73 ו-77) ואולי סגרו את הסיפור. הפורטוגלי המשיך: "לפני השער השני של רומא הגיע לנו פנדל, אבל הוא לא נשרק. אני חושב שזו הייתה נקודה המפנה של המשחק מבחינתנו. זה היה רגע קשה מאוד".

קסטרו המשיך: "הטעות הגדולה ביותר שלנו היא שלא הצלחנו להבקיע שער חוץ מהמצבים שהגענו אליהם. רצינו, עבדנו ועשינו הכל כדי להבקיע. זה היה חשוב מאוד לחזור הביתה לפחות עם שער אחד. היינו צריכים להימנע מהשערים שספגנו. התוצאה הסופית לא הוגנת ולא מעידה על מה שקרה".

פאולו פונסקה, לואיס קסטרו
פאולו פונסקה, לואיס קסטרו | Tullio Puglia – UEFA / Contributor

מאמן שחטאר סיכם: "במחצית הראשונה היה משחק די מאוזן. אבל סטטיסטיקה היא סטטיסטיקה, היא לא אומרת כלום, כולם מסתכלים על התוצאה הסופית. אבל אם אנחנו מדברים על 60% מההחזקה בכדור, על ההתקפות הרבות שהיו לנו. למרבה הצער, כפי שאמרתי, לא הצלחנו לתרגם את המצבים שלנו לגולים".

מגן שחטאר איסמאילי הוסיף: "היה משחק קשה מאוד מול יריבה חזקה מבחינה פיזית. לא הצלחנו לשחק את הכדורגל שלנו ולפתח התקפות". הברזילאי לקח אחריות על השער הראשון: "זון הייתה טעות שלי", הודה. "קראתי לא נכון את המשחק. זו הייתה החלטה של רגע ולצערי שגיאה שלי הובילה לגול.

"זו תוצאה קשה מאוד. באנו כדי להשיג תוצאה חיובית לקרת הגומלין, אבל הרבה דברים לא עבדו לנו, זה קורה בכדורגל. נילחם עד הרגע האחרון כדי להישאר באירופה. רומא עשתה הרבה עבירות ולא אפשרה לנו לשחק. השופט לא שרק שום דבר לטובתנו וכל דבר גבולי הוא נתן להם. הוא עצר המון את המשחק"

איסמאילי ושחקני שחטאר מאוכזבים
איסמאילי ושחקני שחטאר מאוכזבים | DeFodi Images / Contributor

פאולו פונסקה, מאמן שחטאר לשעבר ומאמן רומא כיום, אמר בסיום: "הרעיון העיקרי היה ארגון ההגנה שלנו. סגרנו את כל האזורים האפשריים עבור שחקני שחטאר בהתקפה. אנו יודעים שהקבוצה הזו מסוכנת מאוד בהתקפות מעבר ועשינו הכל כדי למנוע ממנה לשחק את הכדורגל הרגיל שלה". על מצבו של הנריק מחיטריאן שנפצע והוחלף במחצית הראשונה: "במהלך היום תהיה לנו תמונה מלאה לגביו, אבל למרבה הצער אני חושב שהוא לא יהיה כשיר למשחק הבא".

פונסקה חושב שהסיפור עדיין לא גמור: "ניצחנו קבוצה מאוד מנוסה וחזקה שיודעת לשחק כדורגל. להזכירכם, היא ניצחה פעמיים את ריאל מדריד העונה וסיימה פעמיים בתיקו מול אינטר. הגומלין באוקראינה יהיה לא פחות חשוב מהמשחק הראשון. אני מכיר היטב את שחקני שחטאר ואת האופי שלהם. אלה שחקנים חזקים, והם יעשו הכל כדי לנצח. יהיה קשה מאוד בגומלין".

מנור סולומון, ריק קרסדורפ | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי