מוריניו תקף: "השחקנים שלי לא כיבדו את המקצוע שלהם"

מאמן טוטנהאם לאחר ההפסד 3:0 בזאגרב וההדחה המבישה מהליגה האירופית: "אני יותר מעצוב. מאוכזב מהגישה של הסגל. זה היה משחק על חיים ועל המוות, ואנחנו מתנו". בתקשורת נכתב: "המאמן הרגיש את האדמה רועדת בסיום"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

פחות מיממה לאחר ההפסד הצורם בזאגרב, בשורות טוטנהאם עדיין חווים את אחד הימים הקשים ביותר שידע המועדון בשנים האחרונות. התרנגולים הודחו אמש (חמישי) מהליגה האירופית אחרי שהובסו 3:0 מדהים בהארכה על ידי דינמו זאגרב.

לאחר המשחק הסוער, המנג'ר ז'וזה מוריניו רתח מזעם על שחקניו ואמר: "היה נראה שלקבוצה שלי פשוט לא היה אכפת מהמשחק. השחקנים שלי לא עשו את הדבר הכי בסיסי בכדורגל או בחיים עצמם – לכבד את המקצוע שלך ולתת הכל. אני לא עצוב אחרי הערב הזה, זה יותר עמוק מזה".

הפורטוגלי המשיך: "אני יכול רק להתנצל בפני האוהדים שלנו. זה היה משחק על החיים ועל המוות, ומתנו על המגרש. דינמו ניצחה אותנו בגישה על המגרש. הכנתי את השחקנים שלי ליכולת של אורשיץ', אז אני כבר לא יודע מה להגיד" סיכם המאמן הכאוב.

מוריניו עם בייל. "השחקנים שלי לא כיבדו את המקצוע" | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

ב"מירור" האנגלי נכתב לאחר המשחק: "מוריניו וטוטנהאם הגיעו היום לאצטדיון מקסימיר, שנפגע ברעידת אדמה לפני שנה, ובהתחלה הם היו נראים רגועים בגלל שהם החזיקו ביתרון 0:2 מהמשחק בלונדון. אם המיוחד לא הרגיש את האדמה רועדת שוב בזאגרב ולפני שריקת הפתיחה, כנראה שהוא הרגיש אותה בעוצמה גדולה יותר בסיום. אוהדי טוטנהאם המסכנים היו יכולים רק להתחבא מאחורי הספה בסלון".

עוד נכתב בתקשורת בממלכה: "להיות מודח מהליגה האירופית זה כבר רע. אבל מה שהתרחש היום ירדוף את מוריניו עד סוף הקריירה, כמו רכבת שדים בלונה פארק חשוך ואפל. רק במקרה שטוטנהאם תצליח לנצח את מנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה, השעון לא יראה 13 שנים ללא תואר עבור המועדון. גם בתקופה הטובה שלה העונה, הקבוצה של מוריניו הייתה חסרת ברק ודמיון. לא ברור אם יש סיבה שהחיבור הזה ימשיך".

"לא ברור אם יש סיבה שהחיבור הזה ימשיך" | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי