סולומון ושחטאר נפרדו מאירופה, קסטרו: "מכבי ת"א – משוכה קשה"

אלופת אוקראינה והיהלום הישראלי סיימו את דרכם בשמינית הגמר אחרי 5:1 לרומא בסיכום שני המשחקים. המאמן הודה: "הבית בליגת האלופות דרש מאיתנו המון". על עתידו: "אולי אשאר ואולי לא. המטרה - אליפות"

(גודל טקסט)

בפעם השנייה ברציפות: מנור סולומון ושחטאר דונייצק הודחו מהליגה האירופית על ידי קבוצה איטלקית. אחרי שאשתקד האוקראינים סיימו את דרכם עם 5:0 כואב לאינטר בחצי הגמר, אמש (חמישי) הם נעצרו כבר בשמינית הגמר, כשהפסידו 2:1 בבית לרומא שהעפילה בזכות 1:5 עוצמתי בסיכום שני המפגשים.

סולומון, שנמצא תחת מעקב של לא מעט קבוצות גדולות ברחבי היבשת ובוודאי חלם לפגוש את ארסנל שחושקת בשלבים המאוחרים של המפעל, פתח בהרכב של המאמן לואיס קסטרו, הוחלף בדקה ה-77 וכמו שאר חבריו לקבוצה, לא הצליח להותיר חותם. עם זאת, הישראלי סיים קמפיין אירופי מרשים מבחינתו, עם שני שערים בלתי נשכחים מול ריאל מדריד הגדולה.

קסטרו סיכם את העונה האירופית של שחטאר, שכזכור סיימה במקום השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות ועברה את מכבי תל אביב בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית: "בעונה שעברה נעצרנו בחצי הגמר והפעם הודחנו כבר בשמינית, אבל אסור לשכוח שהיה לנו בית קשה מאוד בליגת האלופות, בו הוכחנו שאנחנו ברמה הזו מול קבוצות מהטופ העולמי. כמובן שזה דרש מאיתנו המון. לפני המשחק מול רומא עברנו את מכבי תל אביב בצורה מרשימה. זו הייתה משוכה די קשה עבורנו, אבל התמודדנו עם זה כמו שצריך".

מנור סולומון, רוג'ר איבנייס | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

על עתידו: "תוכלו לראות אותי בקמפיין האירופי הבא, אולי בשחטאר, אולי במועדון אחר, אבל כרגע אני בכלל לא מודאג מכך. חשוב לי מאוד, כפי שעניתי לעיתונאי אחרי ששאל אותי על כך, להשיג את המטרה העיקרית שלנו – להיות אלופי אוקראינה. רק זה בראש שלי כרגע".

קפטן שחטאר סרגיי קריבצוב הוסיף: "אני חושב שלהגיע לליגה האירופית מבית כמו ששיחקנו בו בליגת האלופות – זה בהחלט הישג. זה נכון שרצינו להגיע רחוק יותר בליגה האירופית וניסינו לעשות את זה, אבל רומא הייתה חזקה מאיתנו בשני המשחקים והגיע לה להעפיל".

לואיס קסטרו, פאולו פונסקה
לואיס קסטרו, פאולו פונסקה | SERGEI SUPINSKY / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי