"סיומת מחרידה והגנה איומה": ארסנל סופגת אש אחרי עוד אכזבה

אחרי התבוסה לליברפול, באנגליה קטלו את התותחנים בתום ה-1:1 המאכזב מול סלביה ברבע גמר הליגה האירופית, בו ספגו שוויון כואב בדקה ה-94: "יורה בעצמה". אודגור ימשיך להיעדר, ארטטה: "נשאר טעם רע"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל יודעת לאכזב בדרכים מיוחדות. אוהדי הקבוצה עוברים לא מעט תלאות בשנים האחרונות, ואתמול (חמישי) הם שוב יצאו מתוסכלים, כי זה קרה בצורה הכי מתסכלת שיש. התותחנים נפרדו ב-1:1 ביתי מסלביה פראג במסגרת המשחק הראשון מבין שניים של רבע גמר הליגה האירופית, כאשר הם סופגים שער שוויון כואב בדקה ה-94 מכדור קרן.

זה כל כך מתסכל כי המשחק היה קשה עבור ארסנל, שגם רשמה לא מעט החמצות, ורק בדקה ה-86 הם הצליחו להשיג את היתרון המיוחל ולעלות ל-0:1 אחרי שניקולא פפה מצא את הרשת. דווקא כשהיה נראה שהניצחון בכיס – הכל השתבש, והצ'כים הצליחו להשיג שער חוץ יקר לפני הגומלין שייערך בשבוע הבא, שם סלביה, אותה סלביה שהפסידה להפועל באר שבע במחזור הראשון של שלב הבתים של הליגה האירופית, תנסה לחולל הפתעה גדולה.

בתקשורת האנגלית קטלו את ארסנל. בין היתר נכתב שהקבוצה "שוב יורה לעצמה ברגליים" ו"שיחקה משחק משעמם". כמו כן, השחקנים ספגו ביקורת: "הסיומת הייתה מחרידה וההגנה איומה". הכוונה הייתה בעיקר להחמצות הגדולות שרשמו בוקאיו סאקה, פייר אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט. "התוצאה שהייתה נראית טובה הפכה בתוך שניות לאומללה".

מיקל ארטטה | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

מי שלא לקח חלק בהתמודדות היה מרטין אודגור, שרשם 90 דקות במשחק האחרון, ההפסד 3:0 לליברפול, אך נפצע לאחר מכן ואתמול הוחלט שלא לסכן אותו. המאמן, מיקל ארטטה, חשף בסיום כי הקשר הנורבגי שמושאל מריאל מדריד ייעדר גם בעתיד הקרוב: "אנחנו עדיין לא יודעים כמה זמן הוא יהיה בחוץ. הוא לא היה מסוגל לשחק מול סלביה ואני חושב שהוא יחמיץ גם את המשחק או שניים הקרובים, אבל אנחנו לא יודעים".

ארטטה התייחס לאכזבה מתוצאת הסיום מול סלביה ואמר: "זה היה משחק קשה, היריבה טובה מאוד. הוא ניצחו כמה קבוצות גדולות וממש קשה לשחק נגדם. היינו אפקטיביים בלחץ הגבוה שעשינו ומנענו מהם לצאת למתפרצות, אבל תוצאת הסיום משאירה טעם רע וקשה. החמצנו כמה הזדמנויות גדולות ובסוף ספגנו מקרן. זה משנה לגמרי את ההרגשה אחרי המשחק".

מרטין אודגור | Julian Finney/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי