פוגבה: "יונייטד חושבת על זכייה, אבל רומא לא באה בשביל הכיף"

פול פוגבה | Visionhaus/Getty Images

השדים האדומים ייפגשו בחמישי (21:50 בספורט1) את הג'לארוסי בחצי הגמר, הקשר סיפר: "ידענו שנפגוש בסוף קבוצה מהטופ". ראשפורד כשיר. האקסים סמולינג ומחיטריאן ישחקו מנגד. צפו באלפי האוהדים באימון באיטליה

(גודל טקסט)

הליגה האירופית תחזור מחר (חמישי) עם פתיחת שלב חצי הגמר, אשר יפגיש לנו שתיים מהקבוצות הגדולות ביותר ביבשת – מנצ'סטר יונייטד מארחת את רומא לקרב מסקרן (החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט1). במשחק המקביל, ארסנל תתארח אצל ויאריאל (21:50, ישיר בספורט2).

השדים האדומים מגיעים למשחק מחר לאחר שסיימו בתיקו מאופס נגד לידס, אך הם עדיין במקום השני בפרמיירליג. כעת, הקבוצה מצפון הממלכה מרוכזת במטרה הבאה שלה והיא לנצח במפגש הראשון נגד האיטלקים ולהחזיק ביתרון לקראת הגומלין בשבוע הבא.

יונייטד לא הפסידה בכל חמשת המשחקים האחרונים נגד הג'לארוסי במסגרת רשמית, כאשר המשחק הזכור ביותר הוא כמובן הניצחון 1:7 באפריל 2007 ברבע גמר ליגת האלופות. המאמן אולה גונאר סולשיאר, ששיחק בצמד המפגשים, סיפר לקראת המשחק: "כמובן שאני זוכר את המשחקים האלו, אני חושב שגם פתחתי בהרכב במשחק הראשון. הלילה הזה באולד טראפורד היה פשוט קסום. בהחלט נרצה לשחזר אותו מחר".

סולשיאר כשחקן נגד רומא. "בהחלט נרצה לשחזר את היכולת" | John Peters/Manchester United via Getty Images

מי שייעדרו בוודאות מההתמודדות מחר הם אנתוני מרסיאל ופיל ג'ונס, שפצועים כבר תקופה ממושכת. מלבדם, המנג'ר הנורבגי הוסיף על הסגל שלו: "לא איבדו שחקנים לפציעות במשחק האחרון נגד לידס ואלו חדשות באמת טובות. מרקוס ראשפורד ואריק באיי כשירים ויכולים לשחק. אני מאוד מרוצה מתהליך ההחלמה של מרקוס, נראה שהגרוע ביותר כבר מאחוריו ועכשיו הוא יכול לחזור לשיאו".

מי שעשוי לקבל את המקום במרכז המגרש בשורות האדומים הוא פול פוגבה, שדיבר לאתר הרשמי של אופ"א וסיפר לקראת המשחק: "זה אתגר גדול מאוד עבורנו. ידענו שבשלב מסוים במפעל הזה נפגוש קבוצה מהטופ של אירופה".

הקשר הצרפתי, לו יש זכייה בליגה האירופית עם יונייטד ב-2017 הוסיף: "אנחנו בהחלט חושבים להניף את הגביע בסיום הקמפיין, אבל צריך לזכור שרומא רוצה את זה גם. היא לא הגיעה לכאן רק בשביל הכיף. נצטרך להוכיח על המגרש שאנחנו רוצים יותר מהשחקנים היריבים".

ראשפורד. החלים מהפציעה ויחזור נגד רומא | he FA via Getty Images

מלבד הפצועים, סולשיאר יקבל בחזרה גם הארי מגווייר, סקוט מקטומיניי ולוק שואו, אשר הורחקו ממשחק אחד ולא שיחקו נגד גרנאדה בשלב הקודם. מבחינת ההרכב, אדינסון קבאני וברונו פרננדס עתידים לפתוח לצד ראשפורד, הקפטן מגווייר ישוב למרכז ההגנה.

מן העבר השני, רומא נמצאת כעת במקום השביעי בליגה האיטלקית, אשר מוביל לליגה האזורית בעונה הבאה, ועל כן היא יודעת שהיא חייבת לזכות בליגת האירופית כדי להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה. גם האוהדים מודעים לכך ואלפים הגיעו היום לאימון הקבוצה, כדי להיפרד מהשחקנים ולדרבן אותם לקראת היציאה לאנגליה.

שני שחקנים שיקבלו מחר תשומת לב מיוחדת על ידי האנגלים הם כריס סמולינג והנריק מחיטריאן, אשר שיחקו בעבר במנצ'סטר יונייטד וזכורים היטב לכל האוהדים.

פדרו רודריגס, שכבר ניצח את יונייטד בעבר עם ברצלונה וצ'לסי, ייעדר מהמשחק בשל פציעת שריר, כאשר ברשימת הפצועים של המאמן פאולו פונסקה נמצאים גם ג'יאנלוקה מאנצ'יני, ניקולה זאניולי וריקרדו קלאפיורי. מי שכן כשיר וינהיג את החלק הקדמי הוא אדין דז'קו, אקס מנצ'סטר סיטי שגם ידע ימים יפים עבורו ב"תאטרון החלומות".

דז'קו. מכיר היטב את השערים באולד טראפורד | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי