יונייטד נעצרה בלידס, שלושער ובישול לווד ב-0:4 של ברנלי

השדים האדומים הסתפקו ב-0:0 מול קבוצתו של ביילסה לאחר חמישה ניצחונות רצופים. הפער מהפסגה: עשר נקודות. קודם לכן, מופע של הניו-זילנדי סידר לקבוצתו ניצחון חוץ ענק על וולבס. ברומיץ' ואסטון וילה נפרדו ב-2:2

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה האנגלית נמשך היום (ראשון) עם שלושה מפגשים. במשחק הראשון, ברנלי הדהימה בחוץ 0:4 את וולבס הודות לשלושער ובישול של כריס ווד. לאחר מכן, מנצ'סטר יונייטד התארחה אצל לידס יונייטד וסיימה ב-0:0. בנוסף, ווסט ברומיץ' ואסטון וילה נפרד ב-2:2 בדרבי של העיר ברמינגהאם.

לידס יונייטד – מנצ'סטר יונייטד 0:0

שתי הקבוצות נפגשו באלנד רואד, ולאחר 20 דקות הקבוצה הביתית חשבה כי יישרק לטובתה כדור עונשין מ-11 מטרים. הגבהה לרחבה של דין הנדרסון פגעה בידו של לוק שואו, אך לאחר בדיקת VAR נקבע כי הנגיעה אינה מצדיקה שריקה לפנדל. רגע לפני הירידה להפסקת המחצית, מרקוס ראשפורד הגיע למצב הכי מעניין במשחק, כאשר שיגר בעיטה חופשית חזקה, אך שוערה של לידס, אילן מליה, הגיב נהדר והדף לקרן.

התוצאה קטעה רצף של חמישה ניצחונות רצופים במסגרת הליגה עבור הקבוצה של הקבוצה מהמקום השני בטבלה, והמעידה הזו מקטינה את הסיכויים הקטנים שעוד היו לה כדי להדביק את הפער ממנצ'סטר סיטי. כעת, התכולים מוליכים בעשר נקודות על השדים האדומים, כשנותרו עוד 15 נקודות בקופה. מנגד, לידס ממשיכה בעונת החזרה המרשימה לליגה הבכירה, ובשלושת המשחקים האחרונים השיגה חמש נקודות ממפגשים נגד מנצ'סטר סיטי, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד. כעת, העולה החדשה מדורגת במקום התשיעי בטבלה.

ברונו פרננדש, קלווין פיליפס | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

וולבס – ברנלי 4:0

הקבוצה של שון דייץ' הגיעה למשחק החוץ לאחר שהפסידה שלושה משחקים ברציפות, אך מופע ענק של כריס ווד במחצית הראשונה הימם את הקבוצה הביתית. כבר בדקה ה-15 הוא העלה את האורחת ליתרון עם פעולה נהדרת שהסתיימה בבעיטה לפינה של רוי פטריסיו. כעבור שש דקות בלבד, ברנלי ניצלה טעות בהגנת היריבה, ומסירת רוחב של דווייט מקניל מצאה את החלוץ הניו-זילנדי מול שער חשוף בדרך לשער השני. השלושער הושלם רגע לפני הירידה להפסקה, כשהחלוץ נגח פנימה לאחר קרן של מקניל.

בדקה ה-49, מאתיי וידרה חשב כי הוא הצטרף לחגיגה, כשחלף על פטריסיו והבקיע מול שער ריק, אך הגול נפסל לאחר שבדיקת ה-VAR מצאה כי היה נבדל. תוצאת המשחק הושלמה בדקה ה-85, כשווד הפעם בתפקיד המבשל. ג'יי רודריגז חטף כדור ומסר לחלוץ הלוהט. ווד השאיר את הכדור לאשלי ווסטווד שחיכה בקצה הרחבה, והקשר שיגר בעיטה עוצמתית שלא הותירה סיכוי לשוער.

כריס ווד | Oli Scarff – Pool/Getty Images

איש המשחק, כריס ווד, הפך לראשון ממדינתו שכובש שלושער בפרמיירליג. בנוסף, הוא גם עלה לפסגה בטבלת מלכי שערי המועדון בעידן הפרמיירליג. עבור האורחת מדובר בניצחון שני בלבד בעשרת המחזורים האחרונים, והשלמת ניצחון עונתי כפול על הזאבים. במחזור הבא, הסגולים יארחו את ווסטהאם החזקה בטרף מור וישאפו לייצר מומנטום חיובי בישורת האחרונה של העונה. עבור המפסידה מדובר בקטיעת רצף של שני ניצחונות בהם הקבוצה שמרה על שער נקי, ובמחזור הבא היא תקווה להתאושש מול ווסט ברומיץ' מהתחתית.

וולבס. משחק מאכזב | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

תוצאה נוספת

אסטון וילה – ווסט ברומיץ' 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי