חושבת כבר על הגמר: מנצ'סטר יונייטד הביסה 2:6 את רומא

כמו ב-2007, השדים האדומים פירקו את הג'לארוסי במסגרת חצי גמר הליגה האירופית. פרננדס וקבאני כבשו צמדים ורשמו גם שני בישולים כל אחד, פוגבה וגרינווד הוסיפו

(גודל טקסט)

בעוד ארבעה שבועות בדיוק ייערך בפולין גמר הליגה האירופית וכל אחת רוצה להיות שם. הערב (חמישי) יצא לדרך שלב חצי הגמר בשני מגרשים באירופה, כאשר במוקד מנצ'סטר יונייטד פירקה 2:6 את רומא באולד טראפורד וכבר חושבת על הגמר.

מנצ'סטר יונייטד ורומא כבר ידעו בעבר משחקים משוגעים ביניהן והערב הן סיפקו עוד מפגש כזה, אשר הסתיים ב-2:6 לטובת השדים האדומים במסגרת חצי גמר הליגה האירופית, במשחק שכנראה היה בו היה הכל. ברונו פרונו פרננדס ואדינסון קבאני בלטו מעל לכולם כאשר כל אחד מהם סיים עם צמד שערים וגם הוסיף צמד בישולים.

כ-15 שנים חלפו מאז שיונייטד כבשה שביעייה לרשת של הג'לארוסי בליגת האלופות, והערב באולד טראפורד קיבלו משחק לא פחות מהנה. כבר בפתיחה פרננדס מצא את הרשת של פאו לופס, אבל אז החל הטירוף במשחק – לורנצו פלגריני ואדין דז'קו הצליחו לבצע מהפך עבור האיטלקים והצילחו להמם את יונייטד בירידה להפסקה.

פול פוגבה חוגג עם אדינסון קבאני | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

מעבר למהפך, סיפור המחצית הראשונה היה מצבם הגופני של שחקני רומא – המאמן פאולו פונסקה נאלץ לבצע לא פחות משלושה חילופים בשל פציעות, כולל השוער פאו לופס. בגלל המצב אליו נקלע, המאמן הפורטוגלי לא יכול היה לבצע חילופים במחצית השנייה, זאת בשל העובדה שהוא השתמש בכל הפעימות שהיו לו.

האנגלים חזרו מהר למשחק עם חידושו, כאשר קבאני כבש את שערו השני לאחר עוד מהלך נפלא של השחקנים באדום. מיד לאחר מכן, החלוץ מאורוגוואי גם סחט פנדל מפוקפק, ובכך אפשר לפרננדס להשלים צמד במשחק ולפתוח את החגיגות הגדולות של יונייטד.

מכאן רומא פשוט התפרקה, ספגה שער חמישי מראשו של פול פוגבה ולאחר מכן, גם מייסון גרינווד שעלה מהספסל הצטרך לרשימת הכובשים. הגומלין בבירת איטליה ייערך בשבוע הבא, אך נראה שהוא לפרוטוקול בלבד.

אדינסון קבאני חוגג | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון וואן-ביסאקה, ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, לוק שואו, פרד, סקוט מקטומיניי, פול פוגבה, ברונו פרננדס, מרקוס ראשפורד, אדינסון קבאני.

רומא: פאו לופס (אנטוניו מיראנטה, 28), רוג'ר איבנייס, כריס סמולינג, בראיין כריסטנטה, ריק קארסדורפ, ג'ורדן ורטו (גונסאלו ויאר, 5), אמאדו דיאוורה, לאונרדו ספינאצולה (ברונו פרס, 37), לורנצו פלגריני, הנריק מחיטריאן, אדין דז'קו.

מהלך המשחק

דקה 5, חילוף מוקדם במשחק: ורטו נפצע כבר אחרי חמש דקות של משחק ונאלץ לסיים את המשחק בשלב מוקדם. ויאר עלה מהספסל של פונסקה.

דקה 9, 0:1 למנצ'סטר יונייטד! פוגבה הוביל התקפה עם מהלך אישי יפה, מסר לקבאני שהכניס כדור נהדר לפרננדס, הפורטוגלי הקפיץ מעל לופס וחגג שער נוסף במפעל.

דקה 15, רומא חזרה ל-1:1! פוגבה טעה בגדול כאשר נגע בידו ברחבה והעניק לרומא כדור עונשין מ-11 מטרים, פלגריני לא התבלבל מול דה חאה ובעט לרשת.

פרננדס העניק ליונייטד יתרון מהיר | Michael Regan/Getty Images
פלגריני החזיר את רומא למשחק עם פנדל מדויק | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

דקה 28, חילוף נוסף בצד של רומא: האיטלקים נאלצו להיפרד בשלב מוקדם של המשחק גם מהשוער פאו לופס, שנפצע במהלך זינוק לכדור. אנטוניו מיראנטה בן ה-37 עלה מהספסל במקומו.

דקה 33, 1:2 לרומא! המהפך הושלם באולד טראפורד! מחיטריאן מסר לפלגריני, שהעביר כדור רוחב מדויק לדז'קו והבוסני המשיך מקרוב לרשת.

דקה 37, חילוף שלישי של רומא: לא ברור מה קורה עם מצב השחקנים של רומא, אבל המאמן פונסקה נאלץ לבצע חילוף שלישי במשחק לאחר שגם ספינאצולה סימן שהוא לא יכול להמשיך.

פאו לופס פצוע | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images
שחקני רומא חוגגים באולד טראפורד | Jan Kruger – UEFA/UEFA via Getty Images

דקה 48, מנצ'סטר יונייטד חזרה ל-2:2! עוד מהלך מדהים מביתהיוצר של קבאני ופרננדס, כאשר הפעם החלוץ מאורוגוואי קיבל את המסירה ושם את הכדור ברשת של מיראנטה.

דקה 63, 2:3 למנצ'סטר יונייטד! ואן ביסאקה בעט מימין לא טוב, מיראנטה הדף רע היישר לרגליים של קבאני, שבעט מקרוב פנימה וקבע מהפך גם ליונייטד.

דקה 71, 2:4 למנצ'סטר יונייטד! קבאני פשוט צלל ברחבה וקיבל פנדל מהשופט, פרננדס בעט מהנקודה הלבנה והשלים צמד עבורו במשחק.

אדינסון קבאני חוגג | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images
ברונו פרננדס | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

דקה 75, 2:5 למנצ'סטר יונייטד! פרננדס הגביה כדור קרן מימין, פוגבה נגח נהדר אל הפינה והכניע פעם נוספת את מיראנטה המחליף.

דקה 86, 2:6 למנצ'סטר יונייטד! קבאני מסר כדור נהדר לגרינווד המחליף, והוא המשיך את זה בצורה נפלאה לשער של מיראנטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי