אובמיאנג: "מרגיש אחראי למצב, זה המשחק הכי חשוב שלי במועדון"

קפטן ארסנל דיבר בגילוי לב לפני הגומלין היקר נגד ויאריאל בחצי גמר הליגה האירופית הערב: "זו העונה הקשה ביותר שלי בשנים האחרונות, ציפו ממני ליותר. יש לנו הזדמנות לשנות הכל". התותחנים צריכים 0:1

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל של מיקל ארטטה פתחה את העונה הנוכחית מלאת אופטימיות לאחר שזכתה בגביע האנגלי אשתקד ופתחה את 2020/21 עם זכייה במגן הקהילה לאחר ניצחון על ליברפול. אולם, נכון לעכשיו מדובר בעונה כושלת. היא מדורגת רק במקום התשיעי בליגה, סיימה את דרכה בגביע האנגלי ואם לא תגבור הערב (חמישי) על ויאריאל הערב (21:50, שידור ישיר בספורט1) לא תגיע לאירופה לראשונה מאז 1995/96. מי שלקח אחריות הוא הקפטן פייר-אמריק אובמיאנג.

בקיץ הוא זכה לחודש חדש ומשודרג אך הקפטן סבל משנה קשה. אחרי 31 שערים בעונת הבכורה המלאה ו-29 כיבושים אשתקד, מאזנו עומד על 15 שערים בלבד ב-35 הופעות. הוא צפוי לפתוח בחוד וארסנל זקוקה לו יותר מאיי פעם. הוא ירצה לקחת את ארסנל לגמר כפי שעשה ב-2019 אז הפסיד לצ'לסי.

"היו לו עונות ממש גרועות בתחילת הקריירה, אבל בהשוואה לשנים האחרונות המוצלחות יותר זו ללא ספק הקשה ביותר", אמר אובמיאנג בגילוי לב. הקפטן סבל מפציעות, נופה מהסגל ברגע האחרון לפני הדרבי נגד טוטנהאם וגם חלה במלריה. "זו הייתה שנה ממש קשה כי היו לי בעיות על המגרש ומחוצה לו, אבל אני מרגיש טוב לקראת סיום העונה. אני רעב ורוצה להחזיר לקבוצה".

פייר-אמריק אובמיאנג | David Ramos/Getty Images

"אני רוצה להחזיר כי ציפו ממני שאבקיע יותר שערים ואתן משהו מעבר, אני רוצה להוביל. אני מרגיש אחראי למצב שלנו כרגע. אבל עדיין יש לנו את ההזדמנות לשנות את העונה עם המשחק הזה נגד ויאריאל", אמר אובמיאנג.

ארטטה אופטימי. "הוא רעב לעשות משהו, הוא נמצא במקום טוב יותר עכשיו", אמר הספרדי במסיבת העיתונאים. גם החלוץ התייחס למשחק נגד ויאריאל: "יש עלינו אחריות, אנחנו צריכים להגיע לאירופה בעונה הבאה. זו הסיבה בגללה אני ממש מתרגש לשחק. זה משחק גדול ורגע ענק עבור כולנו", אמר הקפטן והוסיף: "זה אולי המשחק הכי גדול בתקופה שלי בארסנל".

בעונה הנהדרת ב-2019, ארסנל ניצחה 1:3 את ולנסיה באימרויות אך נקלעה לפיגור מהיר במאסטייה. החלוץ השווה כעבור שש דקות. לאחר מכן קווין גאמיירו כבש שוב, אך מספר 14 של התותחנים סיים את המשחק עם שלושער. "זה היה המשחק הכי טוב שלי בקבוצה וגם הופעה נהדרת של כל הקבוצה". מה החלוץ מסוגל לנפק הערב?

אובמיאנג חוגג במשחק הליגה בראשון. התותחנים זקוקים לו | Lindsey Parnaby – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי