דה חאה החמיץ את הפנדל המכריע, ויאריאל זכתה בליגה האירופית

אחרי 1:1 בזמן החוקי ובתום עשר בעיטות לכל צד, שוערה של מנצ'סטר יונייטד נהדף אצל רולי והעניק לצוללת הצהובה תואר ראשון בהיסטוריה שלה. מורנו כבש (29) בחצי הראשון, קבאני איזן (55). זכייה רביעית לאמרי

(גודל טקסט)

מדי שנה הליגה האירופית מספקת לנו רגעים גדולים וקבוצות מרגשות, והערב (רביעי) ויאריאל הצטרפה רשמית לזוכות המפעל כאשר גברה 10:11 על מנצ'סטר יונייטד בפנדלים. בתום עשר בעיטות לכל צד בגדאנסק שבפולין, השוער דויד דה חאה ניגש לכדור המכריע, נהדף אצל חרונימו רולי ובכך העניק לצוללת הצהובה תואר ראשון בתולדותיה.

פעם נוספת, המאמן אונאי אמרי הוכיח שבכל הקשור לליגה האירופית, זה המפעל שלו. אחרי שזכה שלוש פעמים ברצף עם סביליה והעפיל לגמר עם ארסנל, הלילה הוא כבר הניף את הגביע היוקרתי בפעם הרביעית בקריירה שלו, זאת לאחר 1:1 בתום בזמן החוקי. ג'רארד מורנו היה הראשון לכבוש בדקה ה-29, אדינסון קבאני החזיר את השדים האדומים למשחק בפתיחת המחצית השנייה, אך היכולת של האנגלית לא הייתה במיטבה, כולל הופעות חלשות של ברונו פרננדס, מרקוס ראשפורד ומייסון גרינווד.

למעשה, יונייטד של אולה גונאר סולשיאר סיימה עונה נוספת ללא תואר, כאשר בפעם האחרונה שהיא חגגה זכייה בגביע כלשהו, זה היה לפני ארבע שנים, אז זה היה ז'וזה מוריניו על הקווים, שזכה בעצמו בליגה האירופית. ויאריאל, שלא סיימה בין ארבע הראשונות בליגה הספרדית, תשחק בעונה הקרובה בליגת האלופות, לראשונה מאז עונת 2011/12.

ויאריאל חוגגת. תואר ראשון בתולדות המועדון | ADAM WARZAWA/POOL/AFP via Getty Images
דה חאה. הגיבור הטראגי של הערב | Maja Hitij/Getty Images
שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים | MAJA HITIJ/POOL/AFP via Getty Images

הרכבים:

ויאריאל: חרונימו רולי, חואן פויט (מריו גאספר, 88), פאו טורס, ראול אלביול, אלפונסו פדרצה (אלברטו מורנו, 88), אטיין קאפו (דניאל רבה, 120), מנו טריגרוס (מוי גומס, 77), דני פארחו, ירמי פינו (פאקו אלקאסר, 77), ג'רארד מורנו, קרלוס באקה (פרנסיס קוקלן, 60).

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון וואן-ביסאקה (חואן מאטה, 120), אריק באיי (אקסל טואנזבה, 115), ויקטור לינדלוף, לוק שואו, סקוט מקטומיניי (אלכס טלס, 120), פול פוגבה (דניאל ג'יימס, 115), ברונו פרננדס, מייסון גרינווד (פרד, 100), מרקוס ראשפורד, אדינסון קבאני.

שחקני מנצ'סטר יונייטד, שחקני ויאריאל | Kacper Pempel – Pool/Getty Images

מהלך המשחק

דקה 29, 0:1 לוויאריאל! הספרדים עלו ראשונים על לוח התוצאות לאחר שפארחו הרים כדור לעבר הרחבה, מורנו התגנב פנימה והמשיך לרשת.

ג'רארד מורנו חוגג | MICHAEL SOHN/POOL/AFP via Getty Images

דקה 55, מנצ'סטר יונייטד חזרה ל-1:1! ראשפורד ניסה לבעוט מהאוויר ונהדף, הכדור חזר לקבאני שכבש מול רשת חשופה את שער השוויון.

אדינסון קבאני חוגג עם שחקני מנצ'סטר יונייטד | KACPER PEMPEL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי