הסתדרה ללא זהבי: צפו ב-1:2 לפנרבחצ'ה על ריזספור

כוכב נבחרת ישראל כבר לא אמור להצטרף למועדון הפאר הטורקי, שהשיג ניצחון חשוב במחזור הבכורה אחרי מהפך דרמטי בדקה ה-86 שקבע חוסה סוסה

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בליגה הטורקית יצאה הערב (שישי) לדרך עם משחק בודד, כאשר פנרבחצ'ה הגיעה למשחק חוץ מול ריזספור, פתחה ברגל ימין וניצחה 1:2. בקבוצה מקווים לעונה הרבה יותר טובה מאשר עשו ב-2019/20, וזו התחלה חיובית.

שמו של ערן זהבי נקשר לפנר כבר מספר שבועות ועל פי שלל הדיווחים בטורקיה הוא גם היה אמור לחתום במועדון הפאר, אך לבסוף העסקה לא אמורה לצאת אל הפועל, ונראה שכעת הקבוצה הסתדרה גם בלעדיו, אך מי יודע, אולי איתו התוצאה הייתה יותר גבוהה.

פנר פספסה הזדמנות לעלות בדקה ה-32 ליתרון, כשג'אנר ארקין החמיץ פנדל עם בעיטה לא טובה לפינה הימנית. בדקה ה-59 ריזספור הצליחה להפתיע ועלתה ל-0:1 מנגיחה אדירה של מילאן שקודה, אך בדקה ה-76 הגיע השוויון מנגיחה נגדית של גוקאן גונול הוותיק, שהתרומם מצוין לכדור קרן וסיים עם כדור ברשת. הדרמה נרשמה עשר דקות מאוחר יותר, כאשר פנרבחצ'ה זכתה בפנדל נוסף, אותו ניגש לבעוט חוסה סוסה. הקשר לא התבלבל, הכניע את השוער והעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות במחזור הפתיחה.

מתיאס יורגנסן, מילאן שקודה | Hakan Burak Altunoz/Anadolu Agency via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי