דיווח: דורטמונד תמכור את סאנצ'ו ליונייטד ותרכוש את הדסון-אודוי

קאלום הדסון אודוי
קאלום הדסון אודוי | Gettyimages

סגנית המוליכה הגרמנית הצטרפה למירוץ אחרי היהלום של צ'לסי. לפי המירור, מלך הבישולים של הבונדסליגה עשוי להצטרף לשדים האדומים תמורת 100 מיליון ליש"ט, ולאחר מכן המועדון הגרמני יגיש הצעה לבלוז

(גודל טקסט)

ב"מירור" פורסם כי דורטמונד הצטרפה למירוץ אחרי קאלום הדסון-אודוי הצעיר המוכשר של צ'לסי בו מעוניינת גם באיירן מינכן, אבל יש טוויסט ענק בעלילה. לדורטמונד יש קלף שקוראים לו ג'יידון סאנצ'ו הנחשב לאחד הצעירים הכי טובים בעולם כיום. לפי והכתב ג'ון קרוס הקבוצה מוכנה למכור את סאנצ'ו למנצ'סטר יונייטד שמעוניינת בו בסכום ענק של מאה מיליון ליש"ט.

בחלק מהכסף שיקבלו הם ירכשו את קאלום הדסון-אודוי מצ'לסי, שרצה לעזוב כבר בינואר לאלפה הגרמנית שהייתה מעוניינת בו. סאנצ'ו בן ה-18 כבש 9 שערים עבור דורטמונד בכל המסגרות העונה והוסיף עוד 15 בישולים.

יונייטד עוקבת אחרי סאנצ'ו שישחק מחר במשחק הרשמי הראשון שלו עם נבחרת אנגליה נגד צ'כיה בוומבלי (21:35, שידור ישיר בספורט1). ביונייטד מוכנים לתת למנג'ר שלהם בקיץ הקרוב גב כלכלי גדול כדי לרכוש את הצעיר המסעיר שעזב את מנצ'סטר סיטי היריבה העירונית בטריקת דלת והכעיס את פפ גווארדיולה שאמר עליו: "כל עוד אני מנג'ר כאן בסיטי כף רגלו לא תדרוך חזרה בקבוצה".


ג'יידון סאנצ'ו גדל במנצ'סטר סיטי. יעבור ליריבה השנואה תמורת 100 מיליון ליש"ט?

הדסון-אודוי זומן גם הוא לנבחרת אנגליה ונמצא בסגל. סאנצ'ו עלה רק 7 מיליון ליש"ט לדורטמונד אחרי שעבר אליה בקיץ 2017 והיא יכולה לעשות עליו רווח בלתי נתפס.  לעומת זאת אודוי שחתום על 2020 בצ'לסי מבוקש כעת גם לייפציג. גם אם צ'לסי לא רוצה למכור אותו עכשיו אם אכן האמברגו על שני חלונות ההעברה יתממש ערכו יירד בהרבה בהמשך ואם השחקן לא ממש רוצה להישאר ייתכן שלא תהיה ברירה לצ'לסי אלא למכור בתום העונה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי