קימיך חושש ממשחקים ללא קהל: "האוהדים הופכים את זה למיוחד"

אוהדי באיירן מינכן
אוהדי באיירן מינכן | צ'לסי התפוצצה עם 0:4 אדיר על אברטון והתבססה במקום הרביעי. התקציר מיד​

אחרי ה-0:2 החגיגי על אאוגסבורג, גם בבאיירן מינכן עסקו בהרחבה בהתפשטות נגיף הקורונה. הגרמני הבהיר: "הרשויות צריכות להכריע". גורצקה: "יש דברים שהם יותר חשובים מכדורגל"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן ציינה אתמול (ראשון) 120 שנים להיווסדה עם 0:2 ביתי נגד אאוגסבורג והגדילה את הפער מהמקום השני בטבלה לארבע נקודות בתום המחזור ה-25 בבונדסליגה. הבווארים, שעלו למשחק עם חולצות האליפות הראשונה מ-1932, התקשו ללא רוברט לבנדובסקי הפצוע, אך לבסוף כבשו פעמיים ורשמו ניצחון 11 ב-12 המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

כמו בכל העולם בימים אלה, על החגיגות של באיירן מינכן העיב נגיף הקורונה. שר הבריאות הגרמני ינס שפאן המליץ לבטל אירועים עם יותר מ-1,000 משתתפים בגלל התפשטותו המהירה של הווירוס בגרמניה, כשגם בבונדסליגה, בדומה לליגות אחרות, נערכים לאפשרות של קיום משחקים בדלתיים סגורות. המנהל הספורטיבי של הבווארים, חסן סליהמיצ'יץ', התייחס לכך: "כולנו מקווים שלא יהיו משחקים בלי צופים. אנחנו משחקים כדורגל למען הקהל ועושים את הכל עבורו. נצטרך להמתין בסבלנות ולראות מה יקרה".

בסיום המשחק התייחס גם ג'ושוע קימיך להתפשטות נגיף הקורונה, שעלול להוביל לכך שמשחקים בגרמניה ובליגת האלופות ייערכו בדלתיים סגורות. "האוהדים הופכים את זה למיוחד, אז כמובן שזו לא סיטואציה שהיינו רוצים", הודה השחקן בן ה-25. "כילד, אתה חולם לשחק מול הרבה צופים באצטדיונים גדולים. אני חושב שעד כה הכדורגל כמעט לא סבל מהווירוס, אבל אני לא איש מקצוע שמבין ויכול להמליץ, הרשויות הן אלה שצריכות להכריע".

חברו לקבוצה לאון גורצקה רואה את הדברים בצורה דומה. "חשוב שמומחים יביעו את דעתם ולא ספורטאים", הסביר הקשר. "באופן אישי, אני חושב שיש דברים שהם הרבה יותר חשובים מכדורגל. אם האנשים שעוסקים בכך באינטנסיביות ואחראיים על זה מאמינים שיש משהו טוב שאפשר לעשות למען המדינה ולמען עצירת ההתפשטות, אז עלינו כמובן להישמע להוראות שלהם ולהשלים עם המצב".


אוהדי באיירן מינכן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי