נמאס לו לשתוק: מנואל נוייר במתקפה גדולה נגד באיירן מינכן

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

הקפטן התראיין ל"בילד" וזעם: "לא מכיר דברים כאלה במועדון, אני רואה שכל הפרטים מודלפים במכוון. לא רוצה להפנות אצבע מאשימה, אבל מעגל האנשים שיודעים הכל הוא מוגבל". וגם: דעתו על נובל, מי שיצטרף כיורשו

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

זה לא סוד שהיחסים בין באיירן מינכן ומנואל נוייר אינם כתמול שלשום. הקפטן שהגיע למועדון בקיץ 2011 נמצא בדרך החוצה, ככל הנראה לאנגליה. אתמול (שבת) דווח כי שחקני הקבוצה לא מרוצים מהיחס לו "זוכה" הקפטן. הפעם הגיע תורו של נוייר עצמו למתוח ביקורת על המועדון.

בראיון ל"בילד" סיפר השוער שהוא מאוד מאוכזב מכך שהשיחות בינו לבין ראשי ההנהלה הודלפו במתכוון: "אני לא מכיר דברים מן הסוג הזה בבאיירן", אמר. נוייר. "תמיד חשבתי שנהוג לעבוד בסודיות עם הדירקטוריון, באותה נאמנות שאיתה אני מתנהג על המגרש ובתפקידי כקפטן".

נוייר (34) שדרש חוזה עד 2025, המשיך במתקפה על המועדון: "כעת אני רואה שכל הפרטים מתפרסמים בתקשורת במכוון, זה גם כן מראה עד כמה מעריכים אותי". גם אם לא אמר זאת מפורשות, נוייר חותר לכך, כנראה, שבמועדון מנסים להעכיר את היחסים בין לבין האוהדים שכה אוהבים אותו. 


נוייר. עלה להתקפה (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)

כשנשאל על דרישות השכר שלו, בגובה 20 מיליון יורו לעונה, התערב סוכנו תומאס קרות שאמר: "אתה לא יכול לצמצם את נושא השכר לנתון אחד, לכאורה. זה הרבה יותר מורכב מזה. זה מצביע על ההערכה של המועדון". נוייר הוסיף בעניין: "אני לא רוצה להפנות אצבע מאשימה לאף אחד במועדון, אבל כמובן שמעגל האנשים שיודע הכל הוא מוגבל".

על אלכסנדר נובל, שוערה הצעיר של שאלקה שיצטרף בקיץ ונחשב ליורשו, ניסה שלא להתלכלך ואמר: "הוא שוער טוב, ללא ספק, בראייה של המועדון אני מבין את ההחתמה כי הוא מחליף נהדר, היה פותח בהרכב הרבה קבוצות. מצד שני, כל עוד אני נמצא ברמה גבוהה, אני לוקח את זה כמובן מאליו שאני זה שאשחק". כיצד תסתיים הסאגה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי