"רובן בא והציג את עצמו בפניי, לא האמנתי שזה באמת קורה"

אריאן רובן
אריאן רובן. חוזר למגרשים | Gettyimages

כשבוע לאחר שהאריך את חוזהו עד 2025, אלפונסו דייויס בן ה-19 נזכר בימיו הראשונים במועדון: "עמדתי עם החבר'ה האלה על אותו מגרש, זה הבהיל אותי". ואיך הוא הגיב כשגילה שיש לו פגישה עם ראשי באיירן?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחרי שפרץ לתודעה העונה במדי באיירן מינכן והפך לשחקן הרכב, אלפונסו דייויס זכה בשבוע שעבר לחוזה חדש עד 2025. בשיחה שערך הבוקר (ראשון) עם שחקן העבר האנגלי גארי ליניקר, השחקן בן ה-19 נזכר בתחילת דרכו במועדון הפאר מבוואריה, אליו הוא הצטרף בינואר 2019 מוונקובר תמורת עשרה מיליון יורו.

המעבר לבאיירן מינכן: "היו שמועות שהרבה מועדונים עוקבים אחריי, אבל לא ידעתי איזה ואף אחד לא אמר לי כלום. אחר כך קיבלתי הודעה 'באיירן מינכן רוצה להיפגש איתך'. חשבתי לעצמי 'אלוהים, באמת?' זה היה מרגש ומפחיד בו זמנית. הייתי צריך להוכיח לעצמי שאני יכול להתמיד ברמה כל כך גבוהה".

על תחילת דרכו בבאיירן מינכן: "מאז שאני ילד ראיתי את החבר'ה האלה בטלוויזיה. פתאום עמדתי איתם על אותו מגרש, התאמנתי ושיחקתי איתם. זה הבהיל אותי ממש. כשאריאן רובן בא והציג את עצמו בפניי, לא האמנתי שזה באמת קורה".

ב-32 הופעות העונה בכל המסגרות במדי באיירן מינכן, שחקן הכנף הקנדי מצא את הרשת פעם אחת, הוסיף לכך גם שמונה בישולים ובעיקר הפך במהרה לשם דבר בכדורגל האירופי. זכורה במיוחד ההופעה נגד צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות, בה סיפק בישול מופלא ונבחר למצטיין בדרך ל-0:3 מהדהד בלונדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי