לבנדובסקי מחפש שער ראשון נגד דיסלדורף, דאבור ימשיך בהרכב

דויד אלאבה, רוברט לבנדובסקי
דויד אלאבה, רוברט לבנדובסקי | Andreas Gebert/Pool via Getty Images

שבת בבונדסליגה: אחרי הקלאסיקר, באיירן מינכן תקווה להגדיל את הפער בפסגה בדרך לאליפות שמינית ברצף. פליק במסע"ת: "היינקס ברמה אחרת לגמרי, אל תשוו בינינו". הישראלי צפוי לפתוח בהופנהיים נגד מיינץ

(גודל טקסט)

אחרי מחזור אמצע השבוע שכלל את הקלאסיקר בין דורטמונד לבאיירן מינכן ואת חזרתו של מואנס דאבור להרכב הופנהיים, משחקי הבונדסליגה יימשכו מחר (שבת) כאשר במסגרת המחזור ה-29 האלופה תצא למשחק חוץ נגד דיסלדורף במטרה לעשות צעד נוסף לעבר שמירה על התואר, בעוד קבוצתו של החלוץ הישראלי מקווה לרשום ניצחון שני ברציפות על חשבון מיינץ וכך להישאר צמודה לוולפסבורג, שתארח את פרנקפורט במקביל, במאבק על הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. בנוסף, שאלקה תנסה להתאושש מהמשבר כשתפגוש את ודרר ברמן מהתחתית. 

דיסלדורף – באיירן מינכן (ישיר בספורט1 החל מ-19:25)
הבווארים פתחו פער של שבע נקודות מדורטמונד לאחר שגברו עליה 0:1 בחוץ וינסו להאריך את רצף הניצחונות הגדול ביותר שנרשם העונה בבונדסליגה לשמונה בסך הכל, כל הדרך לאליפות שמינית ברציפות. מה שעוד עשוי לדרבן את המוליכה הוא שדיסלדורף היא הקבוצה היחידה בליגה הבכירה שרוברט לבנדובסקי מעולם לא כבש נגדה, כך שהפולני ישמח להשלים את הסט ולחזור להבקיע לאחר שהקורה מנעה זאת ממנו נגד האקסית. פיליפה קוטיניו וקורנטין טוליסו מושבתים לתקופה הקרובה, כשגם טיאגו אלקנטרה פצוע ולא לא ייכלל בסגל. מעבר לכך, האנזי פליק צפוי להמשיך עם אותו הרכב שניצח ביום שלישי האחרון.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר פליק על לבנדובסקי: "רוברט מכיר היטב את הנתונים והוא אחד שתמיד רוצה להבקיע. מה שחשוב הוא שאנחנו בכושר טוב, מגיעים להזדמנויות וממשיכים לנצח. אם נמשיך להבקיע שערים ולנצח, אז המצב יהיה אפילו יותר טוב. דיסלדורף תקשה עלינו מאוד לבנות את המשחק שלנו וזה חשוב שכולם יהיו מפוקסים ומעורבים במשחק".


קרוב מאוד לאליפות ראשונה כמאמן באיירן. פליק ( Federico Gambarini/Pool via Getty Images)

ההשוואות ליופ היינקס שהוביל את באיירן לטרבל: "אני לא רוצה להשוות את עצמי אליו, הוא ברמה אחרת לגמרי. מאמן מאוד מצליח במשך שנים ארוכות ואני כאן רק מנובמבר. אני גם לא רוצה להתייחס לליגת האלופות כרגע, כרגע מבחינתי בחשיבות עליונה נמצאת הבונדסליגה ואחר כך חצי גמר הגביע נגד פרנקפורט. אני גם לא חושב שיודיעו בקרוב על חזרת ליגת האלופות, כך שאני לא צריך לחשוב על כך עד שזה יהיה רשמי".

הופנהיים – מיינץ (ישיר בספורט4 החל מ-16:25)
למרות שדאבור לא השיג את שער הבכורה שלו בליגה הגרמנית ב-57 הדקות שזכה להן שלשום, הופנהיים קטעה רצף של שבעה מחזורים ללא ניצחון הרבה בזכות תצוגה נפלאה של כריסטוף באומגרטנר, שרשם צמד ובישול נגד קלן. קבוצתו של אלפרד שרודר רחוקה שלוש נקודות מהמקום השישי המוביל לאירופה, אבל בשביל להגיע אליו היא תצטרך לשפר את ההגנה לאחר ששמרה על רשת נקייה פעם אחת בלבד ב-13 המשחקים האחרונים. אנדריי קראמריץ' בספק ולכן סביר להניח שדאבור, שחוזר לכושר אחרי שהתאושש מפציעה, ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב ואולי גם יזכה לכבוש את שערו הראשון בבונדסליגה. בנג'מין הובנר המורחק ייעדר בהגנה וסבסטיאן רודי צפוי לחזור ל-11 ולפתוח בקישור.

דאבור. עדיין מחפש שער בכורה בליגה (Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images)
דאבור. עדיין מחפש שער בכורה בליגה (Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images)

עוד בבונדסליגה בשבת (החל מ-16:20, שידורים ישירים בחבילת הערוצים): וולפסבורג – איינטרכט פרנקפורט (ספורט2), הרטה ברלין – אוגסבורג (ספורט3), שאלקה – ורדר ברמן (ספורט1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי