לייפציג שוב מוכיחה אופי, נגלסמן: "אין לי איך לשכנע את ורנר להישאר"

כריסטופר אנקונקו, טימו ורנר
כריסטופר אנקונקו, טימו ורנר | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

השלישית בטבלה השיגה כבר 19 נקודות העונה לאחר פיגור, אך בגרמניה עוסקים בעיקר בעתידו של החלוץ הלוהט שהגיע ל-31 שערים. מאמנו: "הוא יודע מה יש לו כאן, אבל אלה החיים שלו והקריירה שלו והוא זה שיבחר"

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

גם פיגור מוקדם כבר בדקה השביעית במשחק החוץ בקלן לא הלחיץ את לייפציג שהגיבה בסטייל בדרך לניצחון 2:4. הקבוצה של יוליאן נגלסמן אמנם לא תזכה באליפות העונה אך המקום השני בהחלט יעד אפשרי, ועם 74 שערי זכות היא ממשיכה לבדר את אוהדיה. לייפציג צברה העונה לא פחות מ-19 נקודות אחרי פיגור – יותר מכל אחת אחרת מאז וולפסבורג בעונת 2013/14 (21 נקודות).  דני אולמו, הקשר ההתקפי המוכשר, רשם שער בכורה במועדון במסגרת הליגה( והיה לכובש ה-15 שלה) והאיש בין הקורות, פטר גולאצ'י היה לשוער הראשון העונה בבונדסליגה שמעורב שער, כשבישל לטימו ורנר. והסיפור, כמו תמיד, היה החלוץ.

 
ורנר כבש משחק שלישי ברציפות (בסך הכל חמישה שערים) והגיע העונה ל-31 שערים בכל המסגרות, וכל זה ב-40 משחקים בלבד. מבחינת שערי הליגה בלבד, הוא הבקיע העונה כמעט כמו בשנתיים הקודמות יחד (25 שערים ב-29 משחקים, לעומת 29 בין השנים 2017-2019). שאלת עתידו במועדון ממשיכה לרחף. הדיווחים האחרונים אמרו כי הגרמני עשוי להצטרף לליברפול רק ב-2021 במחיר נמוך אך איש לא יודע.
 
 
נגלסמן הודה לאחר המשחק שאין שום דבר שהוא יכול לעשות כדי לשכנעו להישאר: "אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות בקשר לזה. הוא יודע מה יש לו בלייפציג ומה שיש לו איתי. אני מראה לו את זה כל הזמן – הוא מקבל סיכוי גדול לפתח את עצמו. אני לא יודע אם זה יעזור אם אספר לו על כך כל יום".


נגלסמן. לא יכול לשכנע את ורנר להישאר (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

 
 
המאמן הוסיף: "שחקן צריך להרגיש שהוא יכול להשתפר. אם הוא לא מרגיש זאת, לא יעשה טוב אם הייתי ממשיך ואומר לו להישאר. בסופו של דבר, אלה החיים שלו, הקריירה שלו, והוא יכול להחליט מה שהוא רוצה. אני לא יכול לחשוב על שום דבר חדש לומר לטימו". החלוץ, כזכור, נקשר לליברפול (לפי הדיווחים, יורגן קלופ שוחח איתו במהלך ההסגר), צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, כאשר באיירן מינכן אינה אופציה עבורו.

 
בעוד ארבעה ימים תארח לייפציג את פאדרבורן במשחק נוח על הנייר ותקווה לקטוע רצף עגום של שלושה משחקי בית ללא ניצחון. במחזור ה-33 היא תארח בביתה את בורוסיה דורטמונד למה שיכול להיות המאבק הגדול על הסגנות. אסור לשכוח שהגרמנים גם העפילו לרבע גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון כפול על טוטנהאם.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי