צפו: לברקוזן רביעית אחרי 1:1 מול שאלקה, אאוגסבורג גברה על מיינץ

מוסא דיאבי, חואן מירנדה
מוסא דיאבי, חואן מירנדה | Lars Baron/Getty Images

החבורה של פטר בוס ניצלה שער עצמי של מירנדה כדי למחוק פיגור ולעקוף את מנשנגלדבאך בטבלה, קליגיורי העלה את המארחת ליתרון זמני. נידרלכנר כבש בחצי מספרת והעניק לקבוצתו 0:1 חשוב

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בליגה הגרמנית יגיע הערב (ראשון) לסיומו ורגעי ההכרעה מתקרבים. במשחק המוקדם שנערך היום, מיינץ פספסה הזדמנות גדולה להתרחק מהקו האדום, אך נכנעה 1:0 לאאוגסבורג. בהמשך, שאלקה קטעה רצף של לא פחות מ-12 מחזורים ללא ניצחון, עם 0:1 ביתי על לברקוזן.

שאלקה – באייר לברקוזן 1:1

בצורת הניצחונות של "הכורים" נמשכת. הקבוצה של דויד ואגנר סופרת כבר 13 מחזורים שבהם היא לא חווה את טעמו של ניצחון, זאת על אף שהובילה במשך חצי שעה במהלך המחצית השנייה. למרות התיקו, שאלקה עלתה שני שלבים בטבלה ומדורגת כעת במקום התשיעי. מנגד, האורחת אמנם לא השיגה שלוש נקודות אך כן עלתה למקום הרביעי על חשבון בורוסיה מנשנגלדבאך, שנכנעה אתמול לבאיירן מינכן.

דניאל קליגיורי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-51 עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה, אבל חואן מירנדה המושאל מברצלונה הבקיע שער עצמי בדקה ה-81 והציל את הקבוצה של פטר בוס מהפסד.

מיינץ – אאוגסבורג 1:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
כשנותרו תשע נקודות בקופה, האורחת יכולה להתחיל לנשום לרווחה כשהשיגה נקודות יקרות שהגדילו את הפער שלה מהקו האדום לשבע נקודות והיא נמצאת במקום ה-13 בטבלה. המארחת, מנגד, קצת יותר מסובכת, ממוקמת במקום ה-15 ובמרחק של שלוש נקודות בלבד ממקום המוביל לירידת ליגה.

מיינץ קיוותה להשיג ניצחון שהיה נותן לה הרבה אוויר במאבקי התחתית לקראת שלושת מחזורי הסיום, אך נכנעה לשער של פלוריאן נידרלכנר כבר בדקה הראשונה. חלוץ אאוגסבורג הגיע למצב טוב ברחבה, בעט בחצי מספרת בסיבוב ובנגיעה אחת לרשת והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות עם גול מהיר שהגיע אחרי 42 שניות בלבד.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי