קימיך: "הטירוף שלנו מתחיל באימונים", ציון דרך למולר

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Alexander Hassenstein/Getty Images

בבאיירן חגגו בארוחה מיוחדת את הניצחון במשחק הבית האחרון, המגן הצהיר: "רוצים לזכות גם בגביע ובצ'מפיונס". הגרמני ציין 350 הופעות ליגה. ב"פוקס ספורט" תהו: "האם לבנדובסקי החלוץ הטוב בתולדות הבונדסליגה?"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן אמנם זכתה באליפות כבר במחזור הקודם אך הקבוצה של האנזי פליק רצתה להמשיך לנצח ועשתה זאת גם במשחק הבית האחרון שלה – 1:3 על פרייבורג, שהיה הניצחון ה-12 ברציפות בליגה. הפרס לשחקנים על העונה הנהדרת היה ארוחת ערב קבוצתית באליאנץ ארנה בסיום המשחק יחד הצוות המקצועי וההנהלה, בהתאם לכללי ההיגיינה והמרחק כמובן. הבווארים יקבלו יומיים חופש ואז יחלו בהכנות למשחק סיום העונה נגד וולפסבורג בחוץ. הקשר הצעיר ג'מאל מוסיאלה שעלה כמחליף בתוספת הזמן היה לשחקן הצעיר בהיסטוריה של המועדון ששיחק במסגרת הבונדסליגה, כשעשה זאת בגיל 17 ו-115 ימים.

"בוואריה נותרה ללא רבב", נכתב ב"קיקר". "לא היה שום האנג אובר. לבאיירן אף פעם לא נמאס. פעם אחת קימיך ופעמיים לבנדובסקי". "צמד של החלוץ הענק, באיירן זקוקה לארבעה כדי להגיע למאה שערי בונדסליגה", נכתב ב"בילד".

גם תומאס מולר הוותיק רשם ציון דרך גדול עם משחקו ה-350 בליגה הגרמנית במדי באיירן – מדורג שמיני בטבלת ההופעות של הבווארים בכל הזמנים. מולר אמר: "לכל קבוצה יש יעדים שאפתניים. רצינו להיות חמדנים. אנחנו עושים עבודה טובה מאוד בזכות המוטיבצייה הפנימית שלנו שדוחפת אותנו לקצה גבול היכולת שבוע אחר שבוע. ככה נמשיך להצליח. הקדשנו את התואר לעצמנו. הראינו אנרגיה מעולה גם היום. חבל שלא הבקענו במחצית השנייה, הייתי צריך לעשות זאת לפחות פעם אחת".

שחקני באיירן מינכן חוגגים (SVEN HOPPE/POOL/AFP via Getty Images)
מי שהבקיע גם הבקיע הוא רוברט לבנדובסקי שאחרי שבישל את השער של ג'ושוע קימיך הוסיף צמד משלו. החלוץ הגיע ל-33 שערי ליגה ב-30 הופעות בלבד והפך לשחקן הזר עם מספר השערים הגבוה ביותר לעונה בודדת כשהוא מאפיל על פייר-אמריק אובמיאנג שהבקיע 31 שערים במדי בורוסיה דורטמונד. בכל המסגרות לחלוץ יש כבר 48 שערים העונה, ונותרו לו לפחות שני משחקים. "האם מדובר בחלוץ הטוב בהיסטוריה של הבונדסליגה", הייתה הכותרת של "פוקס ספורט".

האנזי פליק שניצח ב-27 מ-30 משחקיו על הקווים: "רצינו להיות בשליטה, ליצור מצבים ולהכניס את היריבים ללחץ, זו הדרך בה אנחנו משחקים ואני אוהב את זה. השחקנים מעורבים בשערים וזו הסיבה שהכל עובד לנו. חשוב לשמור על הקצב שלנו גם לאחר הזכייה באליפות. אנחנו רוצים לעשות את זה גם במשחק הסיום נגד וולפסבורג".

ג'ושוע קימיך: "ראיתי עד כמה אנחנו רעבים ועד כמה רצינו לנצח על אף שזכינו בתואר. רצינו לנצח גם אם לא היה כלום על כף המאזניים, זה סוג של מנטאליות מיוחדות. הכל מתחיל עוד לפני המשחקים אלא באימונים עצמם, בהכנה שלנו. יש לנו עוד יעדים שאפתניים העונה. אנחנו רוצים לזכות בגביע הגרמני וגם בליגת האלופות ולנצל את המומנטום שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי