מזראווי נפגש עם ראשי באיירן, נוייר קיבל אור ירוק לשחק בשבת

play
| אימג'בנק GettyImages, Youssef Loulidi/Fantasista
פרץ צריך להתכונן? אולרייך פישל, באיירן סחטה בקושי 2:2 בלייפציג 02:14

הבווארים נועדו עם המגן שהתבטא נגד ישראל. מאמן השוערים והצוות הרפואי אישרו לשוער לשחק נגד מיינץ, ההחלטה תתקבל בסמוך למשחק

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

מיינץ שחררה את אנואר אל גאזי שהאשים את ישראל ברצח עם, ניס השעתה את יוסף עטאל שקרא ל"יום שחור ליהודים" , וכעת כל העיניים נשואות לעבר באיירן מינכן. המגן המרוקאי נוסייר מזראווי חזר לבוואריה מפגרת הנבחרות, והערב נערכה הדרישה שראשי המועדון דרשו לקיים עימו בעקבות התבטאויותיו.

מזראווי היה אחד מבין שורה של שחקני נבחרת מרוקו שתקפו את ישראל ברשתות החברתיות, כאשר המגן עצמו ציטט את הפסוק מהקוראן לפיו "אלוהים יתחשבן עם בני העוולה" תוך התעלמות מוחלטת מהטבח שביצע החמאס. מזראווי עזב את המתחם מבלי להתאמן, אך לא בטוח שיש קשר לקיומה של הפגישה. המגן לא שותף במשחקה של נבחרת מרוקו נגד ליבריה, כאשר לטענת המאמן וואליד רגראגי הוא סובל ממתיחה קלה בשריר. אמנם הפציעה אינה רצינית לדבריו, אך הוא לא רצה לסכן את השחקן.

בכלי התקשורת בגרמניה ממשיכים לעקוב מקרוב אחרי הפרשה, ובעיתון ה"סודויצ'ה צייטונג" כתבו כי "בתוך המועדון יש ספקות אם יהיה ניתן להשאיר את מזראווי. להביע עמדה שלא הולמת את ערכי המועדון עשוי להפוך לסיבה לשחרור מהקבוצה".

עוד על פרשת מזראווי

"מיינץ קבעה סטנדרט": שחרור אל גאזי ישפיע על מזראווי? מועצת יהודי גרמניה: "מזראווי ירד מהפסים, נכשל בגינוי החמאס" בבאיירן חוששים מהסכסוך בין פרץ למזראווי, בגרמניה קוראים לסלקו מהמדינה

בצד המקצועי, ב"קיקר" דווח כי השוער מנואל נוייר קיבל אור ירוק מהצוות הרפואי ומאמן השוערים לערוך את הקאמבק שלו כבר בשבת הקרובה מול מיינץ. החלטה לגבי השוער ששבר את רגלו בתאונת סקי לפני עשרה חודשים תתקבל יחד עם המאמן תומאס טוכל בסמוך המשחק, אך בכל אופן החזרה קרובה – בין אם בשבת, נגד גלאטסראיי באמצע השבוע או מול דרמשטאדט במחזור הליגה הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי