אחרי התבוסה ללברקוזן: מוריניו מועמד להחליף את טוכל בבאיירן

play
ז'וזה מוריניו | GettyImages, Ivan Romano
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2 07:49

בגרמניה מדווחים ש"המיוחד" החל ללמוד גרמנית ומעוניין לעמוד על הקווים של אלופת גרמניה בעונה הבאה. במינכן כבר נלהבים: "בדיוק מי שצריכים כדי לזכות בליגת האלופות"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

מאז שסיים את דרכו כמאמן רומא בחודש ינואר, בעולם הכדורגל מצפים לשמוע מז'וזה מוריניו מה תהיה התחנה הבאה שלו. "המיוחד" כבר נראה שהיה בדרך לאל שבאב הסעודית, סירב להצעה של נאפולי וקושר למנצ'סטר יונייטד וברצלונה, אך ב"בילד" הגרמני מדווחים שהפורטוגלי מכוון לאמן את באיירן מינכן.

על פי הדיווח בגרמניה, מוריניו החל ללמוד את השפה הגרמנית על מנת "להיות מוכן להחליף את תומאס טוכל בקיץ הקרוב". כאמור, מעמדו של מאמנה של באיירן מינכן התערער כבר בסוף העונה שעברה, כשהקבוצה הייתה קרובה לאבד את האליפות לבורוסיה דורטמונד, אך הצליח לשמור על משרתו אחרי זכייה דרמטית במחזור הסיום. העונה, ובמיוחד אחרי ההפסד 3:0 לבאייר לברקוזן במשחק העונה במה שהרחיק משמעותית את הבווארים מהתואר אחרי 11 זכיות רצופות, יתכן שטוכל יפוטר בקיץ, אם לא לפני כן לפי התוצאות המאכזבות והאפשרות לסיים ללא תואר את העונה.

מאמן רומא ז'וזה מוריניו מאוכזב
זה כבר נורמלי שמחליפים את המאמן המעוטר בעולם ומשאירים שחקנים אלמונים. מוריניו | רויטרס

מוריניו שאימן בעבר את הארי קיין בטוטנהאם, שהגיע בעיקר לגרמניה על מנת לזכות סוף סוף בתואר ראשון בקריירה, מצית את הדמיון עבור אוהדי באיירן שנלהבים מהדיווחים על האפשרות ש"המיוחד" יגיע במקום טוכל: "זה מי שיחזיר לנו את ליגת האלופות. הוא בדיוק מי שאנחנו צריכים, ישתמש בקיין נהדר ויתאים בצורה מושלמת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי