קפטן גרמניה לשעבר הפתיע: "זאת הקבוצה הכי חזקה בעולם כיום"

play
| אימג'בנק GettyImages, Lars Baron
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.3 06:32

לותר מתיאוס השווה את באייר לברקוזן של העונה ל"ברצלונה של מסי, צ'אבי ואינייסטה" והסביר: "כיף לצפות בה. לא משווה למנצ'סטר סיטי וליברפול, אבל היא משחקת העונה ברמה הגבוהה ביותר"

(גודל טקסט)

העונה המדהימה של באייר לברקוזן בכל המסגרות המשיכה במחזור האחרון לפני היציאה לפגרת הנבחרות, כשהקבוצה של צ'אבי אלונסו ניצחה 2:3 את פרייבורג, לפתוח פער 10 נקודות על פני באיירן מינכן בפסגת הבונדסליגה הגרמנית ולהמשיך את רצף 38 המשחקים ללא הפסד. עם עלייה לשלב רבע גמר הליגה האירופית ובדרך לאליפות ראשונה בתולדות המועדון, גם אחד משחקני העבר של נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן, ידע לפרגן ליריבה של האלופה הבווארית במירוץ האליפות.

"הכדור, המהירות והרוגע עם הכדור – זאת פשוט קבוצה שכיף לצפות בה", סיפר לותר מתיאוס, קפטן העבר הגרמני. "אני יכול לדבר על לברקוזן שעות. היא מזכירה לי את ברצלונה של ליאונל מסי, צ'אבי ואנדרס אינייסטה. היום, בשבילי הקבוצה הזאת זאת באייר לברקוזן".

צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן חוגג עם שחקני הקבוצה
בדרך להיסטוריה? אלונסו | אימג'בנק GettyImages

עוד הוסיף מי שאימן בעבר את מכבי נתניה וזכה במונדיאל עם נבחרת גרמניה: "בשבילי, זאת הקבוצה החזקה בעולם כיום. אני לא רוצה להשוות אותה לליברפול ומנצ'סטר סיטי, אבל לברקוזן משחקת ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר שראיתי העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי