באיירן הפסידה בשטוטגרט לראשונה מאז 2007, בכורה לישראלי בן 18 בבונדסליגה

play
הארי קיין שחקן באיירן מינכן מאוכזב | רויטרס
צפו: שטוטגרט ניצחה 1:3 את באיירן והתקרבה אליה במקום השני 02:33

השלישית חגגה 1:3 על הבווארים והפער במאבק על המקום השני צומק לשתי נקודות, אסף ארניה שותף בתבוסה של דרמשטאדט שכבר ירדה. רויס כבש ובישל שניים ב-1:5 של מחליפי דורטמונד על אוגסבורג

(גודל טקסט)

אחרי שהתברר סופית שגרמניה מקבלת נציגה חמישית בליגת האלופות, מאבקי הצמרת של סוף השבוע הם בעיקר על יוקרה. המחזור ה-32 יצא לדרך עם 1:1 דרמטי של לייפציג והופנהיים אמש (שישי) ונמשך עם 1:3 של שטוטגרט השלישית על באיירן מינכן השנייה ו-1:5 של מחליפי בורוסיה דורטמונד על אוגסבורג. אסף ארניה, חלוץ ישראלי בן 18, קיבל שש דקות כמחליף בתבוסה 3:0 של היורדת דרמשטאדט מול וולפסבורג.

שטוטגרט – באיירן מינכן 1:3

שתי הקבוצות כבר הבטיחו את הכרטיס לליגת האלופות, אבל המאבק על המקום השני עדיין על הפרק והשוואבים ידעו לנצל את המיקוד של האורחת בליגת האלופות כדי לצמק את הפער לשתי נקודות בלבד כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. הארי קיין כבש את שערו ה-36 העונה עם פנדל בדקה ה-37 שמחק יתרון של לאונידס סטרג'יו השוויצרי, אבל המחליף הקוריאני ג'ונג וו-יאונג החזיר את היתרון בבנגיחה בדקה ה-83 אחרי הרמה של סילאס, שסגר עניין בתוספת הזמן והעניק לשטוטגרט ניצחון ביתי ראשון על באיירן מינכן מאז נובמבר 2007 ואחרי 13 הפסדים רצופים מולה כמארחת. סבסטיאן הנס, שאחרי הסירובים של כמה מאמנים – שוב מוזכר כמועמד לבאיירן – חגג ניצחון יוקרתי.

ג'ונג וו-יאונג שחקן שטוטגרט כובש בנגיחה מול באיירן מינכן
ניצחון שלא ראו בשטוטגרט 17 שנה. ג'ונג וו-יאונג כובש את השני | אימג'בנק GettyImages, Alex Grimm

בורוסיה דורטמונד – אוגסבורג 1:5

הניצחון הביתי על פריז סן ז'רמן הבטיח לגרמניה נציגה חמישית בליגת האלופות ודורטמונד היא זו שמחזיקה בו. לקראת גומלין חצי הגמר בצרפת בחר אדין טרז'יץ' לתת מנוחה לכל 10 שחקני השדה שפתחו ב-0:1 והשאיר רק את השוער גרגור קובל עם המחליפים, שחגגו על חשבון אוגסבורג הצנועה שסופרת שלושה הפסדים רצופים. יוסופה מוקוקו כבש כבר בדקה הרביעית, דונייל מאלן נגח את השני (20) ומוקוקו השלים צמד אחרי קרן בדקה ה-29 של מרקו רויס, שיעזוב את דורטמונד בקיץ וכבש בעצמו בהקפצה נאה בדקה ה-34, שתי דקות אחרי שרובן ורגאס צימק. רויס בישל גם לפליקס מצ'ה שחתם את תוצאת המשחק בדקה ה-64.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג שער
הצגה באחת מהופעות הפרידה מדורטמונד. מרקו רויס | אימג'בנק GettyImages, Leon Kuegeler

הופנהיים – ר.ב. לייפציג 1:1

מרקו רוזה ושחקניו כבר היו בדרך לניצחון ליגה חמישי ברציפות וניצחון שישי ברציפות על הופנהיים בכל המסגרות, אלא שאנדריי קראמריץ' כבש שוויון דרמטי בדקה ה-90 ומנע מהאורחת לטפס למקום השלישי בטבלה. בנימין ששקו הלוהט כבש שער חמישי ברציפות, כשנגח פנימה את ההגבהה של דויד ראום בדקה ה-38. צ'אבי הורחק בצהוב שני בדקה ה-72, מה שאפשר להופנהיים להשתלט על המשחק ולבסוף גם להשוות.

משחקים נוספים:

וולפסבורג – דרמשטאדט 0:3 לוולפסבורג: פטריק וימר (8), יונאס וינד (10), וצלאב צ'רני (90+2)

ורדר ברמן – בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2 לברמן: ניק וולטמאדה (45 ו-65). לגלדבאך: רובין האק (8), פלוריאן נויהאוס (90+1 בפנדל)

פ.צ. קלן – פרייבורג 0:0

צ'אבי סימונס שחקן ר.ב. לייפציג
צ'אבי סימונס שחקן ר.ב. לייפציג | אימג'בנק GettyImages, Stuart Franklin

משחקי יום ראשון:

אוניון ברלין – בוכום (16:30) איינטרכט פרנקפורט – באייר לברקוזן (16:30) היידנהיים – מיינץ (16:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי