צפו: ניצחונות בכורה העונה בבונדסליגה לוורדר ברמן ואוגסבורג

play
שחקני אוגסבורג חוגגים | GettyImages
צפו: אוגסבורג השיגה ניצחון ראשון העונה עם 1:3 על סט. פאולי 02:06

דריק קון המחליף העניק לירוקים 1:2 ב-10 שחקנים אצל מיינץ, אוגסבורג גברה 1:3 על סט. פאולי שנותרה ללא נקודות מתחת לקו האדום

(גודל טקסט)

משחקי המחזור השלישי בבונדסליגה הגרמנית הסתיימו היום (ראשון) עם הניצחון הראשון העונה של אוגסבורג ששמרה את סט. פאולי על אפס נקודות מפתיחת העונה, וגם ורדר ברמן הלכה בדרכה אחרי 1:2 בחוץ על מיינץ.

אוגסבורג – סט. פאולי 1:3

העולה החדשה תתנחם בשער ראשון העונה בבונדסליגה, אך היא עדיין ללא נקודות ובמקום המוביל בחזרה לליגת המשנה בגרמניה אחרי הפסד שלישי ברציפות, הפעם לאוגסבורג שסוף סוף השיגה ניצחון בכורה. מריוס וולף העניק יתרון חשוב למארחת אחרי 47 דקות כשכבש מקרוב בכדור חוזר ופיליפ טייטץ הכפיל כעבור 20 דקות. קרלו בוחאלפה נגח את השער המצמק עבור סט. פאולי שכבר פינטזה על נקודה ראשונה העונה, אבל המילה האחרונה היתה שייכת ליוסוף קבאדיי בתוספת הזמן (90+6) שקבע את תוצאת הסיום.

מריוס וולף אוגסבורג
ניצחון ראשון העונה. וולף | אימג'בנק GettyImages

מיינץ – ורדר ברמן 2:1

המגן השמאלי דריק קון, שהגיע בהשאלה מגלאטסראיי בסיום החלון, נכנס להופעת בכורה בדקה ה-67 ואחרי שתי דקות הבקיע במתפרצת את שער הניצחון של ורדר ברמן, ששיחקה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של מרקו פרידל בדקה ה-60. מרווין דוקש כבש בפנדל מוקדם (8) ומנגד לי ג'ה-סונג (27) השווה זמנית עבור מיינץ, לה גם הנוכחות של יורגן קלופ ביציע לא עזרה לשפר את המאזן שעומד על שתי נקודות. ברמן עם חמש ועדיין ללא הפסד.

משחקי המחזור הרביעי בבונדסליגה הגרמנית:

אוגסבורג – מיינץ בוכום – הולשטיין קיל היידנהיים – פרייבורג אוניון ברלין – הופנהיים ורדר ברמן – באיירן מינכן איינטרכט פרנקפורט – בורוסיה מנשנגלדבאך באייר לברקוזן – וולפסבורג שטוטגרט – בורוסיה דורטמונד סט. פאולי – ר.ב. לייפציג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי