הסבלנות אזלה: שאלקה הודיעה על פיטורי ואגנר

שחקן העבר של הכחולים מגלזנקירשן, שהקבוצה שברה תחת הדרכתו שיא שלילי בעונה שעברה ואת 2020/21 החלה עם 8:0 מביך לבאירן מינכן, שילם את המחיר

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)

במאי 2019, שאלקה הודיעה על מינויו של דייויד ואגנר למאמן הקבוצה. מי שאימן את האדרספילד האנגלית במשך ארבע שנים וגם הגיע איתה לפרמיירליג, אחרי ארבע שנים מוצלחות כמאמן קבוצת המילואים של דורטמונד, קיבל את המנדט לנסות להשיב את הכחולים מגלזנקירשן לצמרת הגבוהה בגרמניה. לצערו, הבוקר (ראשון) הרומן הסתיים רשמית.

ואגנר חתם לשלוש שנים, עד קיץ 2022, אולם סיים הבוקר את דרכו בקבוצה, יממה אחרי הפסד ביתי 3:1 לוורדר ברמן, כשאת העונה החלה הקבוצה עם 8:0 מביך למדי לבאיירן מינכן. כבר העונה שעברה הייתה קטסטרופלית ובמהלכה רשמה שאלקה 16 משחקי ליגה ללא ניצחון – שיא שלילי של המועדון. בעקבות אותה פגרת קורונה, המשמעות גם הייתה מעל חצי שנה ללא ניצחון, מה-25.1.2020 ועד ה-27.6.

בסך הכל ואגנר הדריך את שאלקה ב-40 משחקים והוא ניצח רק 12 מהם, לצד 12 תוצאות תיקו ו-16 הפסדים. "מאוד קיווינו שהקבוצה תשתפר עם ואגנר, אבל לצערנו לא ראינו את זה קורה בשני המשחקים הראשונים העונה", הודיע המועדון שאישר כי בימים הקרובים ימונה מחליף.

ואגנר בן ה-48, בימיו ככדורגלן, היה שנתיים בשאלקה וזכה איתה בגביע אופ"א ב-1996/7.

דייויד ואגנר
דייויד ואגנר | Guido Kirchner/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי