באיירן נאלצה לנדוד לביה"ס סמוך, פליק פתח חזית עם דורטמונד

תא האורחים לא עמד בתנאי הקורונה ולכן הבווארים עשו הכנה מוזרה למשחק. המאמן אחרי ה-1:4 על בילפלד: "המחצית הראשונה קרובה למה שאני רוצה לראות, לנו לא היה זמן להתאמן". לבנדובסקי ומולר שברו שיאים

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן אמנם עדיין לא חזרה למקומה הטבעי בפסגת הבונדסליגה, אך רגע לפני פתיחת שלב הבתים בליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד, הקבוצה של האנזי פליק חזרה לנצח בצורה מרשימה כשהביסה 1:4 את ארמניה בילפלד. תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי היו כוכבי המשחק עם צמד כל אחד, כאשר הפולני, שפגש את היריבה לראשונה, סימן וי גדול כשכבש נגד כל קבוצות הבונדסליגה הנוכחיות. מולר, אגב, הגיע למספר בלתי נתפס של 150 בישולים בבונדסליגה. אירוע ביזארי היה לפני המשחק שכן באיירן התכנסה בבית ספר סמוך לתדרוך אחרון שכן תא האורחים לא עמד בתנאי הקורונה. העיתון "בילד" היה זה שחשף את הסיפור לראשונה

האנזי פליק אמר: "זה היה מוזר אבל בבית הספר היה מספיק מקום וזה לא פגע בנו". על המשחק: "המחצית הראשונה הייתה קרובה לכדורגל אותו אנחנו רוצים לראות. היו חמש דקות בהן היינו קצת רשלניים מדי וזה הקשה עלינו. מולר ולבנדובסקי הם השחקנים הטובים ביותר שלנו. אנחנו רוצים להגן טוב יותר ואנחנו מסוגלים לכך, אבל היו חסרים לנו אימונים. לא התאמנו במשך חודש וחצי בניגוד לבורוסיה דורטמונד".

לבנדובסקי: "הראינו ב-45 הדקות הראשונות בבירור את היכולת שלנו. כבשנו שלישייה והיו לנו עוד כמה הזדמנויות טובות, עם זאת עלינו להחמיא ליריבה ששיחקה טוב עם הכדור. במחצית השנייה לא היינו טובים. בכל מקרה, אחרי פגרת נבחרות כזו, חשוב היה לחזור לנצח". עם שבעה שערים מצד לבה לאחר ארבעה מחזורים בבונדסליגה, אין חדש תחת השמש.

רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר | WOLFGANG RATTAY/POOL/AFP via Getty Images

מי שגם כן יזכור את הערב הזה הוא דוגלאס קוסטה שרשם הופעת בכורה בקדנצייה השנייה שלו במועדון כשעלה מהספסל בדקה ה-65. הקשר היה אחראי לרגע הביזארי במשחק כאשר המארחת השיגה כדור חופשי והוא שכב על הדשא כדי לעצור את הבעיטה למקרה שתהיה שטוחה, ושכב באלכסון. "זה נראה מצחיק, הוא הצליח אבל נעבוד על זה עוד", אמר הקפטן מנואל נוייר.  פליק אמר: "לוקאס הרננדז הורה לו מה לעשות, בסופו של דבר הוא עשה את זה טוב, לרוב זה התפקיד של ג'ושוע קימיך".

נוייר אמר על המשחק: "שיחקנו היטב. כר הדשא היה נהדר ואני רוצה להחמיא למי שטיפל בזה. היה חשוב לנו לכבוש הרבה שערים וגם להגן בצורה טובה. חבל שספגנו אבל לשמחתי כבשנו ארבעה. זה מראה עד כמה ההתקפה שלנו נהדרת".

"מולר ולבנדובסקי מעל כולם, באיירן ניצחה ללא קושי", נכתב ב"קיקר". "האלופה לא הראתה שום רחמים. פליק רצה וקיבל בחזרה קבוצה דומיננטית ונמרצת. היא מוכנה לאתלטיקו". "בריחה לתא אחר ואז משחק כיפי", נכתב ב"בילד". "באיירן השיגה ניצחון קל ללא עוררין וסגרה עניין כבר אחרי 50 דקות. גם אחרי הרחקתו של קורנטן טוליסו מאזן הכוחות לא השתנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי