צפו בתקציר: צמד ללוקאס אלאריו ב-1:3 של לברקוזן על אאוגסבורג

החלוץ הארגנטינאי הרשית פעמיים ויריבתה של הפועל באר שבע בליגה האירופית המשיכה במומנטום מה-2:6 על ניס, עם ניצחונה השני בבונדסליגה העונה. דניאל קליגיורי איזן זמנית, מוסא דיאבי הוסיף את השלישי למנצחת

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בבונדסליגה ננעל הערב (שני) עם המשחק בין באייר לברקוזן לאאוגסבורג, שנגמר ב-1:2 לקבוצה של פטר בוס בזכות צמד של לוקאס אלאריו, בדרך למקום הרביעי בטבלה. יריבתה של הפועל באר שבע בליגה האירופית השיגה את ניצחונה השני ברציפות בליגה הגרמנית והמשיכה במומנטום מה-2:6 המטורף על ניס, אחרי שפתחה את העונה עם שלוש תוצאות תיקו רצופות. המפסידה, שהספיקה כבר להפתיע את בורוסיה דורטמונד העונה, רשמה הפסד שני רצוף וירדה למקום העשירי.

לברקוזן הסתדרה ללא סנטיאגו אריאס, פטריק שיק, צ'ארלס אראנגיס ופאוליניו הפצועים. אלאריו העלה אותה ליתרון בדקה ה-16 עם פנדל מוצלח. החלוץ הארגנטינאי נמצא בכושר נהדר והבקיע משחק שלישי ברציפות עבור השחורים-אדומים. בדקה ה-51 דניאל קליגיורי קיבל מסירה מרובן ורגאס בצד ימין של הרחבה, העביר בנגיעה לרגל שמאל ושלח את זה פינה הרחוקה כדי לקבוע 1:1.

אאוגסבורג נראתה בדרך לסחוט נקודה מקבוצה גדולה נוספת בגרמניה, אך לאלאריו היו תכניות אחרות ובדקה ה-74 הוא ניצל הגבהה של נאדים אמירי בשביל לנגוח פנימה ולהחזיר את היתרון ללברקוזן. מוסא דיאבי חתם את תוצאת המשחק, כאשר ניצל את עלייתו של שוער אאוגסבורג לכדור קרן במטרה להשוות, וכבש לתוך השער הריק בהתקפת הנגד.

בעוד שישה ימים לברקוזן תנסה להמשיך במומנטום כשתתארח אצל פרייבורג, בעוד אאוגסבורג תקווה להתאושש במשחק ביתי נגד מיינץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי