Sport1 Banner

באיירן מחכה ללייפציג לקרב על הפסגה, קימיך ימשיך להיעדר

ג'ושוע קימיך | S. Mellar/FC Bayern via Getty Images

המגן חזר לאימונים, אך לא כשיר למפגש המסקרן במחזור ה-10 בבונדסליגה: "אם זה היה תלוי בו, הוא היה משחק 60 דקות", אמר פליק, שדיבר גם על אלאבה. ניצחון יעלה את נגלסמן למקום הראשון. דרטמונד מחכה לפרנקפורט

(גודל טקסט)

המחזור ה-10 בבונדסליגה סידר לנו קרב מרתק על פסגת הטבלה בין שתי קבוצות מהחזקות ביותר בגרמניה, באיירן מינכן ור.ב לייפציג שייפגשו מחר (שבת) באליאנץ ארנה כששתי נקודות בלבד מפרידות ביניהן. בנוסף, בורוסיה דורטמונד תנסה לחזור למסלול הניצחונות במשחק חוץ לא פשוט, נגד איינטרכט פרנקפורט.

באיירן מינכן – ר.ב לייפציג (19:20, שידור ישיר בספורט4)

אלופת אירופה, שלא הפסידה מאז ה-4:1 נגד הופנהיים בסוף ספטמבר, מגיעה מהמקום הראשון בטבלה ותקבל הזדמנות להגדיל את הפער מהיריבה, שמדורגת שנייה. באיירן, שלא הפסידה ללייפציג מאז מרץ 2018, גברה 1:3 על שטוטגרט במחזור הקודם וסיימה ב-1:1 עם אתלטיקו מדריד ביום שלישי האחרון, במשחק אליו עלתה בהרכב משני לאחר שהבטיחה את מקומה בין 16 האחרונות בליגת האלופות.

רוברט לבנדובסקי ומנואל נוייר, שקיבלו מנוחה ולא נסעו עם הקבוצה לספרד, ישובו מחר להרכב הפותח. מנגד, ג'ושוע קימיך שהחלים מפציעה בברך ימשיך להיעדר, כיוון שעדיין אינו בכושר משחק למרות שחזר לאימונים קלים במהלך השבוע החולף. ביציע יצטרפו אליו אלפונסו דייויס הפצוע בקרסול וקורנטין טוליסו, שסובל מבעיית שריר ובמקומו ישתלב ב-11 אחד מהשניים: חאבי מרטינס או מארק רוקה.

לבנדובסקי יחזור להרכב בקרב הצמרת | Matthias Hangst/Getty Images

פליק התייחס לקימיך במסיבת העיתונאים לקראת המפגש: "אם זה היה תלוי בו, הוא היה משחק 60 דקות מחר. אנחנו לא רוצים למהר, אבל הדרך בה הוא מתאמן בכל יום פשוט נהדרת". על חשיבות המשחק אמר המאמן: "מקום ראשון נגד שני זה תמיד מיוחד. אלופות מוכיחות את עצמן במשחקים גדולים שכאלה, כך שאני מצפה מהקבוצה שלי להראות שהיא יכולה לשחק טוב יותר ממה ששיחקה בשבועות האחרונות".

בנוסף, פליק נשאל לגבי דויד אלאבה שחוזהו מסתיים בסוף העונה והמו"מ עמו הופסק, מה שמרמז כי הוא צפוי לעזוב: "זה לא על הפרק כרגע. יש לנו משחק כל שלושה ימים, בזה אנחנו מתרכזים", השיב פליק.

בצד השני, יוליאן נגלסמן, שעדיין לא נכנע לבאיירן כמאמן לייפציג והשיג שתי תוצאות תיקו נגדה, יקווה לפחות לשמור על מאזן נקי מהפסדים, כאשר ניצחון יעלה את הקבוצה שלו למקום הראשון. לייפציג השיגה 3:4 דרמטי וחשוב על בשאקשהיר בליגת האלופות שלשום, ומעבר לקרב הצמרת מחר בליגה, מחכה לה משחק ביתי מכריע נגד מנצ'סטר יונייטד ביום שלישי הקרוב. כריסטופר אנקונקו, שלא יצא למשחק בטורקיה מסיבות אישיות, ישוב מחר לסגל של "השוורים", בעוד נורדי מוקיילה ואלכסנדר סורלות' עשוייים לקבל מנוחה.

"לבאיירן יש את הסגל הטוב ביותר בליגה וכימיה קבוצתית חזקה", אמר נגלסמן לקראת הביקור במינכן, "אפשר לראות שהם השתפרו אף יותר תחת האנזי פליק, במיוחד בהגנה ומבחינת משחק הלחץ. לפעמים נראה שהם מאבדים קצת פוקוס במצבים מסוימים, ונראים פחות חדים. זו תוצאה טבעית של קדם עונה ארוך ולוח משחקים עמוס, אבל הם ירצו לנצח בבית ואנחנו מוכנים לזה. עבדנו קשה כדי להגיע לעמדה הזו. אנחנו רוצים לשחק באומץ ולהוציא משהו מהמשחק, בתקווה לשלוש נקודות, אבל אף פעם אי אפשר להבטיח את זה, במיוחד נגד האלופה".

נגלסמן. עדיין לא הפסיד לבאיירן עם לייפציג | DAVID RAMOS/POOL/AFP via Getty Images

פרנקפורט – דורטמונד (16:20, שידור ישיר בספורט4 כחלק מ'חגיגה גרמנית')

הצהובים-שחורים איבדו גובה בשבועות האחרונים, עם שני הפסדים בשלושת המחזורים הקודמים בבונדסליגה, כולל 2:1 לקלן מתחתית הטבלה. יחד עם זאת, המרחק מבאיירן מינכן עומד על ארבע נקודות בלבד, כשניצחון מחר בתוספת הפסד של לייפציג, יוביל את דורטמונד בחזרה למקום השני. לצערה של סגנית האלופה, ביום רביעי האחרון היא איבדה את ארלינג הולאנד לפציעה שתשבית את הסקורר הנורבגי עד 2021. מרקו רויס צפוי להיות זה שיחליף את החלוץ בהרכב. הבעיות לא פוסקות גם על ההגנה של לוסיאן פאברה: תומא מונייה ורפאל גריירו ייעדרו, בעוד אמרה צ'אן ומאטס הומלס בספק, מה שפותח לדן-אכסל זגאדו את הדרך להרכב.

הולאנד. דורטמונד תתגעגע אליו | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי