לבנדובסקי: "שמח שהולאנד בבונדסליגה, 'העימות' ביני לבינו יהיה מעניין"

אחרי שזכה בתואר שחקן השנה של העיתון "טוטוספורט", כוכב באיירן דיבר על המפגש מול לאציו, הרעב לתארים נוספים וההצעה שקיבל בזמנו מקבוצת סרייה א': "בחרתי בדורטמונד, חושב שקיבלתי החלטה טובה"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחרי שנבחר על ידי העיתון "טוטוספורט" לשחקן המצטיין בשנת 2020, החלוץ הלוהט רוברט לבנדובסקי העניק לגוף התקשורת ראיון קצר ובו סיפר על המפגש הצפוי בין באיירן מינכן ללאציו בשמינית גמר ליגת האלופות, התחרות מול ארלינג ההלאנד מבורוסיה דורטמונד שזכה בפרס אישי משלו וההצעה שהייתה לו מהסרייה א' לפני המעבר לגרמניה בתחילת הדרך.

"אני מאוד שמח. הייתה לנו שנה נהדרת ומוצלחת בבאיירן מינכן והזכייה הזו היא פרס על כל העבודה הקשה שהשקענו. זה כבוד גדול עבורי, תודה", התייחס לבנדובסקי לזכייה שלו ומיד עבר לנתח את יחסי הכוחות לקראת המפגש מול לאציו בשמינית גמר ליגת האלופות: "זה הולך להיות קרב קשה מאוד. לאציו אמנם נמצאת בתקופה פחות טובה בליגה, אבל בליגת האלופות היא הרשימה והעפילה מהבית שלה ללא הפסד".

למרות שזכה ב-14 תארים עם באיירן מינכן, לבנדובסקי עדיין רעב: "הזכייה בליגת האלופות בעונה שעברה הייתה פשוט מדהימה, זה חלום שעבדנו בשבילו כל כך קשה והוא התגשם. זה לא חשוב בכמה תארים זכינו אלא בכמה אנחנו עדיין יכולים לזכות".

על התחרות עם ארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד, שזכה בפרס השחקן הצעיר של השנה מטעם העיתון ודולק אחריו בטבלת הכובשים: "מגיע לו, אני מאוד שמח שהוא משחק בבונדסליגה, יהיה מעניין לראות את העימות הספורטיבי בינו לבינו בשנים הקרובות".

לסיום, לבנדובסקי חשף שהייתה לו בזמנו הצעה מקבוצה בסרייה א': "יש הרבה מאוד כדורגלנים פולנים באיטליה. כשהייתי צעיר יותר ושחקתי בלך פוזנן, הייתי יכול להצטרף לגנואה אבל רציתי לשחק בליגת האלופות ובחרתי בבורוסיה דורטמונד. כשאני מסתכל אחורה, אני חושב שקיבלתי את ההחלטה הנכונה".

לבנדובסקי צפוי לזכות ביום חמישי הקרוב גם בתואר "The Best" מטעם פיפ"א. בהיעדר "כדור הזהב" של "פראנס פוטבול" בשנה זו, טקס שבוטל בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, כעת התואר שמחלקת פיפ"א הופך לאטרקטיבי ביותר לשנת 2020, כשהמועמדים הסופיים לצד הפולני הם כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי