דורטמונד חזרה לנצח עם 1:2 בברמן, 3:3 מטורף בין פרנקפורט לגלדבאך

הצהובים-שחורים קטעו רצף שלילי של שלושה משחקים בהופעת הבכורה של טרזיץ' על הקווים. רויס החמיץ מהנקודה הלבנה וכבש מהריבאונד (78) הקבוצה של רוזה פיגרה 3:1 עד לדקה ה-90, ואז שטינדל כבש פעמיים והשלים שלושער

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגה הגרמנית יצא הערב (שלישי) לדרך עם ארבעה משחקים מסקרנים. תחילה, בורוסיה מנשנגלדבאך חילצה 3:3 בתוספת הזמן אצל פרנקפורט בדרמה אדירה. בורוסיה דורטמונד חזרה לנצח כשגברה 1:2 בחוץ על ורדר ברמן. שטוטגארט הצליחה לחזור מפיגור כפול נגד אוניון ברלין ל-2:2

ורדר ברמן – בורוסיה דורטמונד 2:1

הצהובים-שחורים, שהובסו 5:1 נגד שטוטארט במשחקו האחרון של לוסיאן פאברה בתפקיד, קיוו לחזור לנצח לאחר נקודה בלבד מתשע האחרונות. ואיך אומרים? משנה מאמן – משנה מזל. אדין טרזיץ' (38) ששימש כעוזרו, עמד על הקווים בפעם הראשונה ורשם ניצחון שהעלה את דורטמונד למקום הרביעי לפחות זמנית.

החלוץ הצעיר יוסופה מוקוקו, רק בן 16 להזכירכם, פתח בהרכב לראשונה במדי הקבוצה הבוגרת. זה החל נהדר עם שער מוקדם של רפאל גריירו בדקה ה-12 אחרי עירבובייה ברחבה. אלא שהיתרון החזיק מעמד רק עד לדקה ה-29: קווין מוואלד בעט כדור שטוח מחוץ לרחבה והכניע את רומן בורקי.

מרקו רויס מול כריסטיאן גרוס | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images
טרזיץ'. הופעת בכורה כמאמן דורטמונד | Focke Strangmann – Pool/Getty Images

לשתי הקבוצות היו מצבים לכבוש שער שני אך התוצאה נשמרה עד להפסקה. בדקה ה-49 מוקוקו בן ה-16 היה יכול לרשום שער בכורה בקבוצה הבוגרת אך רשם החמצה נוראית כשבעט החוצה ממטרים ספורים אחרי כדור רוחב מצוין של מרקו רויס.

הקפטן עוד החמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-78 אך עט על הריבאונד ודחק לרשת, אכזרי מבחינת השוער ייז'י פאבלנקה שזינק נפלא והדף את הפנדל. עשר דקות לסיום ביצע המאמן חילוף הגנתי והכניס את אמרה צ'אן במקום מוקוקו כדי לשמור על היתרון.

פרנקפורט – מנשנגלדבאך 3:3

לאחר שהשיגה את הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות והוגרלה נגד מנצ'סטר סיטי, נראה שמנשנגלדבאך חוותה הערב ירידת מתח גדולה בביתה של פרנקפורט. בימים האחרונים שמו של המאמן מרקו רוזה הוזכר כמי שעשוי לאמן את דורטמונד בסיום העונה הנוכחית, ונראה שהערב קבוצתו פשוט חווה נפילה מנטלית גדולה. זה התחיל טוב עבור גלדבאך, אשר עלתה ליתרון בדקה ה-14 עם שער של לארס שטינדל, אשר הפך לגיבור המשחק בסיום.

מנגד, לאחר שספגו בפתיחה, חניכיו של אדי הוטר, אשר הגיעו למשחק כשהם רחוקים רק ארבע נקודות מהיריבה, איזנו את התוצאה בדקה ה-21 כשאנדרה סילבה דייק מהנקודה הלבנה. שתי דקות לאחר מכן הפורטוגלי השלים כבר צמד במשחק וכבש את שערו התשיעי העונה בליגה. אם זה לא מספיק, בדקה ה-32 סילבה הוסיף בישול לאיימן ברקוק, שנעץ את הכדור השלישי ברשת של יאן זומר.

שטינדל חוגג. שלושער דרמטי | Alexander Scheuber/Getty Images

בדקה ה-81 פרנקפורט נותרה בעשרה שחקנים לאחר שהמגן דויד ברהם ספג כרטיס צהוב שני. בדקה ה-90 שטינדל השלים צמד עבורו במשחק עם פנדל מוצלח. בדקה ה-95 שטינדל עשה זאת שוב במשחק עם שערו השלישי והסיום הדרמטי ביותר.

שטוטגארט – אוניון ברלין 2:2

המארחת שהתעוררה לאחרונה עם שני ניצחונות רצופים המשיכה את התקופה הטובה שלה. היא נקלעה לפיגור כפול אך הפגינה אופי בזכות החלוץ סאסה קלאדיץ' שעלה מהספסל בדקה ה-80 ופשוט חולל ניסים. בדקה ה-85 הוא צימק את התוצאה בנגיחה אחרי כדור קרן והותיר תקווה ובתוספת הזמן (90+3) קבע את תוצאת המשחק.

מנגד, אוניון ברלין תוכל רק להצטער על כך שבעטה בדלי.הבלם מרווין פרידריך כבר בדקה הרביעית. בהמשך, החלוץ טאיו אווניו הכפיל בנגיחה גדולה בדקה ה-77. סאסא קלאדיץ' עלה מהספסל וכבש כבר אחרי חמש דקות במה שהותיר תקווה לשטוטגארט אך לא מעבר לכך.

במשחק נוסף: הרטה ברלין (מקום עשירי בטבלה) ומיינץ שמדורגת מתחת לקו האדום (במקום ה-17) נפרדו בתיקו 0:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי