טרזיק זכה למחמאות: "המהלך החכם שלו ניצח לדורטמונד את המשחק"

מחליפו הצעיר של פאברה ביצע שינוי במערך וסחט מחמאות לאור העובדה שהוביל את הצהובים שחורים ל-1:2 על ורדר ברמן: "זו כנראה הייתה ההחלטה הנכונה", הצטרף רויס למילים הטובות

(גודל טקסט)

דורטמונד נפרדה בתחילת השבוע מלוסיאן פאברה, בעקבות תבוסה מביכה 5:1 לשטוטגרט שמנעה ממנה להיצמד ללייפציג ולבאיירן מינכן במקומות הראשונים, ואתמול (שלישי) גם הבכורה של מחליפו הזמני, אדין טרזיק, לא הייתה רחוקה מלהסתיים בעוגמת נפש נוספת.

הצהובים-שחורים התארחו אצל ורדר ברמן מהתחתית והצליחו לנצח 1:2 דרמטי משער ניצחון של מרקו רויס אחרי 78 דקות כדי לעלות זמנית למקום הרביעי בליגה, אבל נראה שבתקשורת הגרמנית היו שבעי רצון מיכולת הקבוצה במשחקה הראשון תחת טריק, שעשוי לסיים את העונה על הקווים כשעל פי הדיווחים בעונה הבאה יגיע מרקו רוזה, כיום מאמן בורוסיה מנשנגלדבאך.

"המהלך החכם של טרזיק עם מרקו רויס ניצח לדורטמונד את המשחק", נכתב באתר הגרמני "ספורט1", שם החמיאו למאמן על כך שהוריד את מרקו רויס לעמדה אחורית יותר בקישור, אבל כך הוא למעשה הרוויח את הקפטן שלו שהגיח מאחור ובסופו של דבר גם כבש את שער הניצחון מכדור חוזר אחרי שפנדל שלו נהדף.

טרזיק ושחקני דורטמונד | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

טרזיק, רק בן 38, אמר על הבכורה: "זה יום מיוחד עבורי, זה ברור. לא שיחקנו כדורגל טוב מדי היום, זה נכון, היינו יכולים גם להיות יותר תכליתיים למשל, אבל זה היה ניצחון חשוב במיוחד בעיקר כי שיחקנו ביחד כמו קבוצה, דחפנו ועודדנו אחד את השני כדי להשיג את הניצחון ומכך אני מרוצה".

על רויס אמר המאמן: "מרקו הוא שחקן יוצא מן הכלל והוא חשוב לנו מאוד – לא רק עבורנו, אלא לגרמניה כולה. אנחנו מאושרים שיש לנו אותו. היום הוא היה מצוין, עשה פעולות טובות וגם הבקיע את שער הניצחון. אנחנו מאוד שמחים".

מרקו רויס סיכם: "הקבוצה יודעת שהיא נכשלה בזמן האחרון והמועדון החליט להחליף מאמן. זו כנראה הייתה ההחלטה הנכונה והיה חשוב מאוד שנשכיח את ההפסד הברוטאלי לשטוטגרט וננצח. היום שיחקנו אחרת ואני תמיד האמנתי שאנחנו נהיה טובים אם נעשה דברים ביחד, הגנתית והתקפית. הפנדל שלי היה רע מאוד, שיניתי את דעתי ברגע האחרון ובעטתי רע, אבל אני שמח שזה בסוף נכנס ושניצחנו".

אגב, לשבחים זכה גם הילד בן ה-16 יוסופה מוקוקו, על אף שרשם החמצה גדולה: "אנחנו דורטמונד ואנחנו לא יכולים לשים הכל בידיים של שחקן בן 16. הוא עשה עבודה מעולה וזה מה שחשוב – כבר בגיל 16 הוא עובד קשה עבור המועדון ועל זה אני יכול רק להחמיא לו ובגדול".

רויס ומוקוקו חוגגים ניצחון | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי