צפו בתקציר: פרייבורג התרחקה מהקו האדום עם 1:4 על הרטה

הקבוצה של שטרייך צלחה את קרב התחתית ומחזיקה בפער של שבע נקודות מהאזור המסוכן. גריפו, דמירוביץ', גולדה ופטרסן כבשו, לוקבקיו איזן זמנית בלבד. וולפסבורג גברה 0:1 על שטוטגרט משער עצמי של וומאנגיטוקה

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הדרמטי אמש (שבת) של באיירן מינכן נגד לברקוזן, המחזור ה-13 בבונדסליגה יינעל הערב עם שני משחקים. תחילה, פרייבורג ניצחה 1:4 את הרטה ברלין והתרחקה משמעותית מהקו האדום. מאוחר יותר, וולפסבורג גברה על שטוטגרט.

פרייבורג – הרטה ברלין 1:4

פתיחת העונה הרעה של כריסטיאן שטרייך ופרייבורג שלו נמחקה הערב לגמרי. אחרי שני ניצחונות רצופים אשר העלו את הקבוצה מעל הקו האדום, הערב היא גברה על הרטה בקרב תחתית ופתחה פער של שבע נקודות מהאזור המסוכן. החגיגה של פרייבורג החלה כבר בדקה השביעית, זאת לאחר שוינצ'נזו גריפו האיטלקי נגח את שערו השישי העונה.

במחצית השנייה הקבוצה מברלין חזרה למשחק כשדודי לוקבקיו הבלגי קבע שוויון מקרוב, אך זה החזיק שבע דקות, כשבדקה ה-59 ארמדין דמירוביץ' השיב את היתרון למארחת. מנואל גולדה כבש את השלישי בדקה ה-67 בכדור קרן, ובדקה ה-94 נילס פטרסן חתם את המשחק עם פנדל מוצלח.

שחקני פרייבורג חוגגים. רחוקים שבע נקודות מהקו האדום | Christian Kaspar-Bartke/Getty Images

וולפסבורג – שטוטגרט 0:1

הזאבים התאוששו מההפסד לבאיירן מינכן, עקפו את דורטמונד וטיפסו למקום הרביעי כשבמאזנם 24 נקודות מ-39 אפשריות. מנגד, שטוטגרט רשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון ונותרה שביעית עם 18 נקודות. אחרי מחצית מאופסת, שער עצמי של החלוץ סילאס וומאנגיטוקה (49), שעורר סערה לאחרונה לאחר שכבש שער מזלזל, הכריע והעניק למארחת שלוש נקודות יקרות.

סילאס וומאנגיטוקה | RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי