האנזי פליק: "שילמנו על הטעויות, יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו"

מאמן באיירן התייחס להפסד 3:2 המפתיע לגלדבאך: "היא שיחקה כדורגל יעיל וניצלה את השגיאות שלנו". מולר לא התרשם: "הם היו פאסיבים ורק המתינו להתקפות שלנו". וגם: המאזן של האלופה בבורוסיה פארק

(גודל טקסט)

בכל שנת 2020 באיירן מינכן הפסידה רק משחק ליגה אחד, ב-2021 לעומת זאת הטרבילסטית הגאה מעדה כבר במשחק השני של השנה נגד בורוסיה מנשנגלדבאך. באיירן שנקלעה בשמונת משחקיה האחרונים לפיגור ואיכשהו לא הפסידה, הפעם הובילה 0:2 ונראה היה שהפעם הקבוצה של האנזי פליק סוף סוף ישמרו על רשת נקייה, אך הקבוצה של מרקו רוזה רשמה מהפך מדהים ו-2:3 בבורוסיה פארק.

מבחינה היסטורית ההפסד לא נחשב להפתעה גדולה. בכל המפגשים בין השתיים בגלאדבך במסגרת הבונדסליגה המארחת ניצחה לא פחות מ-22 משחקים, אף קבוצה לא גברה כל כך הרבה פעמים על באיירן מינכן, שעלולה לאבד את מקומה בפסגה אם לייפציג תנצח את דורמטונד הערב (שבת, 19:20, שידור ישיר בספורט3).

המאמן האנזי פליק אמר בסיום המשחק: "גלדבאך הייתה יעילה מאוד וניצלה את הטעויות שלנו. שיחקנו טוב ב-30 הדקות הראשונות, אך קיבלנו החלטות שגויות בחלק האחורי ושילמנו על זה. הפסדים זה חלק מהכדורגל, עדיין הפתיחה הייתה טובה מאוד ואנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו, אבל היריבה עשתה עבודה נהדרת".

לירוי סאנה | WOLFGANG RATTAY/POOL/AFP via Getty Images

תומאס מולר הוסיף: "היינו דומיננטיים בחצי השעה הראשונה וגלדבאך שיחקו כדורגל פאסיבי. למרבה הצער את ניצלו את הטעויות שלנו. הם לא ייצרו לעצמם הרבה מצבים, פשוט ניצלו את האיבודים שלנו ועקצו אותנו במתפרצות. לא הצלחנו לנצל את הדומיננטיות שלנו במחצית השנייה".

מנגד מאמן בורוסיה מנשנגלדבאך מרקו רוזה סיכם: "אני גאה מאוד, אבל צריך לקחת את זה בפרופורציות הנכונות. היו לנו הרבה משחקים שלא היה לנו מזל, הפעם הבחורים שלנו עבדו קשה ובסופו של דבר השגנו ניצחון ראוי. לא התחלנו את המשחק בביטחון, אך צמד השערים של יונאס הופמן היו חשובים מאוד לביטחון שלנו והחזירו לנו את התחושה שהניצחון אכן אפשרי".

נכון לשעות הבוקר, באיירן מינכן שוב לא תלויה בעצמה ובשבוע הבא ממתין לה שבוע עמוס כאשר תתארח בגביע אצל הולשטיין קיל ביום רביעי וכעבור שלושה ימים תחזור לאליאנץ ארנה, שם תארח את פרייבורג התשיעית.

יונאס הופמן | Christian Verheyen/Borussia Moenchengladbach via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי