שטוטגרט הביסה 1:4 את אאוגסבורג. בילפלד ניצחה 0:1 את הרטה

שערים של גונסאלס, וואמנגיטוקה, קסטרו, ודידאבי קטעו רצף של שני הפסדים עבור העולה החדשה. מנגד ריכטר צימק והורחק בשני צהובים. שער נפלא של ריינהולד יאבו העלה את ארמיניה מעל הקו האדום

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 של הבונדסליגה הושלם היום (ראשון) מיד בתום קרב התחתית המסקרן בין ארמיניה בילפלד להרטה ברלין בבילפלדר אלם שנגמר בניצחון 0:1 לעולה החדשה. עוד קודם לכן שטוטגרט חזרה למסלול הניצחונות עם 1:4 מרשים בחוץ על אאוגסבורג.

אאוגסבורג – שטוטגרט 4:1

שטוטגרט הייתה זקוקה לניצחון כדי להתקרב לחלק העליון בטבלה ולהימנע מקרבות תחתית ועשתה זאת בענק ב-WWK ארנה עם תצוגת תכלית. הגול הראשון של האורחת הגיע כבר בדקה ה-10 בזכות פנדל מדויק של ניקולס גונסאלס וכעבור 19 דקות סילאס וואמנגיטוקה הכפיל בנגיחה.

במחצית השנייה העולה החדשה המשיכה באותה מגמה וכבשה שני שערים נוספים בעזרת עוד כדור עם הראש של גונסאלו קסטרו (62) ודחיקה מקרוב של דניאל דידאבי (87). בצד המפסיד זה היה מרקו ריכטר שאיזן ל-2:1 בדקה ה-46 אך הורחק בשני צהובים כעבור 30 דקות.

כבש והורחק. מרקו ריכטר | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

ארמיניה בילפלד – הרטה ברלין 0:1 (צפו בתקציר)

אחרי שטוטגרט עוד עולה חדשה חגגה היום עם ניצחון יקר שהעלה את ארמיניה בילפלד לחוף המבטחים על חשבונה של קלן. המשחק הוכרע בדקה ה-64 בזכות מהלך נפלא של ריינהולד יאבו שהצליח לגלגל את הכדור בגופו באוויר והכניע את אלכסנדר שוולו עם בעיטה חזקה ברגל שמאל. האורחת לא מצאה את השוויון ורשמה הפסד שביעי העונה אשר מותיר אותה במקום ה-12.

שחקני ארמיניה בילפלד | Stuart Franklin/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי