טרזיץ': "עדיין אפשר להשיג את כל המטרות". דאבור יפתח נגד הרטה

אדין טרזיץ' | Boris Streubel/Bundesliga/Bundesliga Collection via Getty Images

דורטמונד תתארח בשלישי (21:25, ספורט4) אצל לברקוזן לקרב המאכזבות בבונדסליגה, בוס: "מתחילת השנה שיחקנו רע ועשינו תוצאות רעות". הישראלי אמור להמשיך ב-11 של הופנהיים נגד היריבה מברלין

(גודל טקסט)

המחזור ה-17, זה שינעל את סיבוב המשחקים הראשון בבונדסליגה, ייצא מחר (שלישי) לדרך כשבמוקד יעמוד הקרב בין שתי המאכזבות של גרמניה בתקופה האחרונה: באייר לברקוזן תארח את בורוסיה דורטמונד למפגש צמרת, כשכל אחת מהן רוצה להישאר במרחק סביר מהמוליכה באיירן מינכן. בנוסף, הופנהיים של מואנס דאבור תתארח אצל הרטה ברלין.

באייר לברקוזן – בורוסיה דורטמונד (21:25 בספורט4)

באותה מידה שפתיחת העונה שלה הייתה מרשימה, כך גם התקופה הנוכחית שעוברת על הקבוצה של פטר בוס נוראית. מאז שהוליכה את הטבלה ערב המפגש עם באיירן מינכן לפני פגרת החגים, לברקוזן הפסידה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים וצברה נקודה בלבד, מה שהוריד אותה למקום השלישי. מכת הפציעות ממשיכה לפקוד את השחורים-אדומים, שיחסרו מחר את קארים בלראבי, סוון בנדר, סנטיאגו אריאס, אסקיאל פלאסיוס ופאוליניו. הרכש טימותי פוסו-מנסה לא יערוך את הופעת הבכורה שלו כיוון שקיים רק אימון אחד ופלוריאן וירץ בספק.

בוס אמר לקראת המשחק: "בתחילת 2021 לא שיחקנו טוב ועשינו תוצאות רעות. אנחנו חייבים להמשיך לנסות, עם כדורגל טוב יבואו תוצאות טובות. במפגשים הקודמים דורטמונד הייתה יותר הגנתית, לאחרונה היא משחקת יותר התקפי ומחר אני צופה משחק יותר פתוח, עם יותר מרווחים מאשר בפעם הקודמת".

שחקני לברקוזן. ייצאו מההלם מחר? | לצארי עשה בית ספר לאיבנייס ובישל פעמיים, אימובילה ולואיס אלברטו כבשו את השערים שהעניקו לתכולים שלוש נקודות על חשבון היריבה העירונית. הג'אלורוסי יאבדו את המקום הרביעי?

דורטמונד המשיכה להפגין את הדיכוטומיה האופיינית שלשום, כשסיימה ב-1:1 נגד מיינץ מהתחתית ונותרה במקום הרביעי, אחד מאחורי יריבתה מחר, אם כי שתיהן עם 29 נקודות. התיקו המאכזב הגיע דווקא אחרי ניצחונות מרשימים על וולפסבורג ולייפציג והמאמן אדין טרזיץ' יקווה ששחקני ההתקפה שלו יתפקדו יותר טוב מחר, אחרי שהתקשו למצוא את הרשת בשבת. אקסל ויטסל שקרע את גיד אכילס ייעדר כמובן, כמו גם מרסל שמלצר, תורגן הזאר ודן-אקסל זגאדו הפצועים ואמרה צ'אן המוצהב.

אם בשחקני התקפה עסקינן, אז בדיוק היום לפני שנה ארלינג הולאנד ערך את הופעת הבכורה שלו במדי דורטמונד כשעלה מהספסל נגד אאוגסבורג ותוך 23 דקות כבש שלושער, שעזר לקבוצתו לחזור מפיגור לניצחון 3:5.

"הדגשנו פעמים רבות את חשיבותו של אמרה צ'אן. מישהו אחר יצטרך למלא את מקומו מחר, אולי בתפקוד קצת אחר", אמר טרזיץ' במסיבת העיתונאים, "זגאדו צפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה. יוליאן בראנדט עשה משחק מכובד נגד מיינץ, נעזור לו להאמין עוד יותר ביכולות שלו. חוסר יציבות? זו עונה מיוחדת לכל הקבוצות. האוהדים חסרים וזה משפיע, אבל כולם באותם תנאים. אנחנו עדיין מסוגלים להשיג את כל המטרות שלנו, זה כולל ניצחון במשחק מחר וזו המטרה שלנו בכל משחק".

הרטה ברלין – הופנהיים (21:20 בספורט3)

אחרי עונה מצוינת שהסתיימה בהשגת הכרטיס לליגה האירופית, הופנהיים מאכזבת בענק העונה ומגיעה לביקור בעיר הבירה מחר עם רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון. קבוצתו של מואנס דאבור רחוקה ארבע נקודות מהמקום ה-16 שמוביל למשחקי המבחן בסיום העונה ואם לא תגביר את קצב צבירת הנקודות שלה בקרוב, היא עוד עלולה להיקלע למאבקי תחתית. החלוץ הישראלי, ששב להרכב במשחק האחרון נגד ארמיניה בילפלד ולא מצא את הרשת ב-79 דקות משחק, צפוי להמשיך ב-11 גם נגד הרטה שרושמת אף היא עונה מאכזבת, ובמאזנה 17 נקודות, אחת יותר מיריבתה מחר. הופנהיים תחסר לא פחות משמונה שחקנים בעקבות פציעות.

מואנס דאבור | TF-Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי